Jaaaa!
Neem me elk jaar voor om eerder cadeaus te kopen zodat de uitgaven een beetje gespreid worden ipv alles kopen in December (als in de week voor kerst). Dus dit topic is een geode reminder
Jaaaa!
Neem me elk jaar voor om eerder cadeaus te kopen zodat de uitgaven een beetje gespreid worden ipv alles kopen in December (als in de week voor kerst). Dus dit topic is een geode reminder
Ik heb er nu al zo’n zin in. Het wordt mijn eerste kerst in 8 jaar waar ik volledig bij kan zijn en niet met examenstress allerlei dingen moet skippen. Ik maak sowieso al het hele jaar door lijstjes voor iedereen met cadeau ideetjes en sla mijn slag dan bijvoorbeeld met black friday of eerder om de kosten te spreiden!
Ik kan zo blij worden van kerstmuziek luisteren, zo fijn. Word er helemaal warm en vrolijk van.
En elk jaar in Duitsland naar een kerstmarkt, glühwein drinken en reibekuchen eten.
Kerstmarkten zijn zo fantastisch!
Protip: Van alle soorten glühwein die ik in Nederland heb gedronken vind ik die van de Deen het lekkerste!
Jajajajajajjajajajajajaja, KERST!
Vorig jaar is het een beetje aan me voorbij gegaan, ik plan nooit meer een kind in december.
Dit jaar ga ik alles inhalen. Ik werk nu parttime, dus meer tijd om alle intratuins af te struinen
Ik heb wel al echt maanden ideeën maar koop vaak last minute en zit dan januari en februari op zwart zaad. Echt ik leer het nooit.
Bij wie stond al de kerstradio aan?
Ik woon net in een nieuw huis en het eerste wat ik had bedacht is waar de kerstboom kon staan
Haha ja!
Dat was ook mijn eerste gedachte toen wij ons huis kochten
Ik spaar altijd vrije dagen omdat ik rond de kerst vrij wil zijn en door de gunstige dagen waarop kerst dit jaar valt heb ik gewoon twee weken vrij! Zo lekker, dan heb ik genoeg tijd om vanalles te versieren en te plannen en veel koekjes te bakken en eens echt goed over het kerstdiner na te denken.
Haha herkenbaar, wij zijn aan het nadenken over een nieuw appartement ergens op de begane grond en ik ben uiteraard voor omdat we dan eindelijk eens een echte kerstboom kunnen nemen.
Jaaaaa zo’n zin in Kerst! Vorig jaar kon ik niet volledig van mijn boom genieten omdat ik op vakantie ging en ben van plan dit jaar maximaal te genieten.
Hier vorige maand ook een halve ochtend
Ik kreeg kriebels in mn buik toen ik dit topic zag!! Ben ik nu sneu?
Nee, ik ook hahaha kan niet wachten. Kijk ook zo uit naar de herfst!
Ik heb dit jaar diensten met kerst
Ja de Intratuin! Heerlijk met kerst. Vooral die kerstlandschappen met poppetjes en treinbaan
Laten jullie ook alles zolang staan of zijn wij de enigen
Ik lees wat ik wil lezen, las namelijk kermis
Mijn oma laat alles het hele jaar staan (maar heeft geen kersttboom). Dus in bepaalde lampen hangen heel het jaar door kerstslingers en aan de muur hangen enkele kerstballen.
Kerstbiecht: ik wil een zwarte neppe kerstboom