Iemand tips voor websites met leuke posters behalve Desenio en Juniqe?
Ik heb een mooie lijst van 60x80 en zoek daar een nieuwe poster voor maar bovenstaande webshops hebben die maat niet
Misschien Redbubble? Of Etsy? En ik zag bij Ikea wel een poster van 50x70, misschien is dat wat want dan is de ruimte aan alle kanten wel gelijk…
Spijkerbroek?? Wat voor soort broek zoek je? Heb je plaatjes
Aliexpres!
Zoiets! Maar degene die ik vind zijn dus altijd of met een te dunne stof, of niet mooi aangesloten bij je billen.
truien en tops van katoen/wol zonder een duur prijskaartje. Ik wil geen synthetische stoffen dragen, maar kan gewoon niks vinden onder de 50 euro. Vraag ik te veel met die prijs voor natuurlijke stoffen?
Ik heb onlangs een leuk tasje in de kringloop gescoord, maar het hengsel zat er niet meer bij. Waar kan ik hiervoor best kijken? Liefst in fysieke winkels, maar een betrouwbare online shop mag ook. Graag een stoffen/lederen hengsel in rood of zwart met goudkleurig metaalwerk (of hoe noem je dat?) en met zo’n clipje om het aan m’n tas te hangen!
Ik weet niet direct waar je dat zou kunnen kopen. Maar je kan ook eens bij de kringloop kijken of er daar tassen zijn met zo’n hengels.
Ik heb ooit een top van katoen bij de WE gehaald, heel betaalbaar. Je zou daar eens kunnen kijken.
Ik draag ook bijna alleen maar katoen. Heel veel winkels hebben dat betaalbaar. Monki heeft vaak veel bijv. Maar eigenlijk wat ik altijd doe en mega goed werkt is bij zalando filteren op materiaal katoen (staat gewoon bij de filters). Dan altijd nog even goed checken in de productomschrijving of er niet ook bijv 20% viscose in zit. Maar werkt ideaal.
Viscose is geen synthetische stof, ondanks dat veel mensen dat denken.
Oh dat wist ik idd niet! Maar vind het geen comfortabele stof.
Thanks, maar ik erger me juist aan het filter van Zalando. Als ik die bij gebreide truien op wol zet, krijg ik truien van 90% plastic en 10% wol haha, dus ben super lang aan het zoeken.
Oh ja ik doe het alleen met katoen dan valt het erg mee. Wol weet ik niet!
Ik zoek afgeprijsde zwarte Dr. Martens 2976 (die chelsea boots)! Maakt me niet zo uit of het met of zonder de gele stiksels is. Ik zag ze dat er op Zalando korting op was, maar daar waren ze in mijn maat niet op voorraad.
Pull & Bear, Berschka en Stradivarius
Weet iemand waar ik een mooie witte en iets getailleerde blouse kan vinden? Liefst voor niet al te veel geld. Ik zie overal van die rechte/wijde gevallen en ik wil juist graag iets nauwsluitenders…
Ik zoek schetsboekjes/schriftjes die goedkoop zijn, geen flinterdun papier hebben en klein genoeg zijn om gemakkelijk in ieder tasje mee te nemen (maar ook niet onhandig klein dat het schrijven/tekenen niet meer comfortabel is)! Graag in een fysieke winkel!
Ik vind de blouses van de H&M mooi getailleerd! The Sting had ze ook altijd van hun huismerk (destijds Sutherland) maar ik weet niet of ze er met hun nieuwe huismerk ook zijn!