Hahaha ik liet gisteravond die theedoos aan m’n vriend zien en zei “anders neem ik gewoon een theezakje mee om te proberen” Goed, dan koop ik die. Past ook lekker veel in.
ja ze hebben nog meer formaten zag ik, met minder vakjes! Maar ik vind deze grootte ook wel prettig.
Ik kan dat soort toewijding enorm waarderen.
Iemand nog herfst smaken die je kan aanraden?
Ik heb op mijn lijstje staan:
Pumpkin chai
Klingeling
Winter Orange cake
Allemaal van Yourdailyteacup
Heb daarnaast een thee adventkalender gekocht van Sonnentor bij Erica’s
Lidl heeft momenteel blikjes kerstthee, en ik vind de sinaasappel / kaneel (rechts) heel lekker! Losse thee is het. De kaneel is subtiel maar lekker.
Links wil ik ook nog wel proberen.
Hier passen Clipper zakjes liggen en staand in!
Die is ook leuk! Dankjewel
Ik zat net nog aan dit topic te denken haha. Ik drink nu rooibos-vanille van Simon Lévelt en vind die heel lekker. Een beetje romig en het doet me denken aan de aardbeien-slagroom thee van de Aldi vroeger. Op mijn zakje staat dat er gedroogde appel stukjes ik zitten en op de website staat dat er banaan in zit. Is dit onlangs verandert of is het een foutje op de website?
En ik vroeg me af wat jullie favoriete theemok is Mijn vriend drinkt altijd thee uit deze:
Daar past gewoon een halve liter in en de thee blijft heel lang heet, maar je kunt de mok wel gewoon vasthouden. We hadden die mok ooit eens bij de kringloop gevonden en ik hoop dat we er nog eentje vinden, want het is echt een fijne en niet meer te koop geloof ik.
Toevallig heb ik deze ook! Ooit gekocht bij Blokker! Dus wellicht kun je hem daar nog kopen!
Ik had al even gekeken bij Blokker, maar hij staat al een poosje op uitverkocht. Helaas… Wel bedankt voor het meedenken
Wat is jullie favoriete webshop voor losse thee?
Ze hebben ook een winkel in Haarlem
Ik heb al besteld bij Zininthee, Tea bar en Kusmi tea!
heb deze gekocht bij de sostrene grene, het is eigenlijk een soort vanille thee met een kartonnige nasmaak : /
Van Hilst thee!
Ik heb vorige keer besteld bij theexpress en daar ben ik erg enthousiast over. Super veel keuze, ook veel luxere theesoorten. En je kan kleine testzakjes meebestellen, daar heb ik flink gebruik van gemaakt om lekker uit te proberen en uiteindelijk echt de lekkerste in mijn vaste collectie te stoppen.
Ik heb de Dag Sinterklaasje thee van Simon Lévelt gekocht, maar ik vind hem helemaal niet zo lekker Smaakt echt heel erg naar rode biet. Of heb ik hem dan te lang getrokken?
Ik ook! Winterglow vind ik ook lekker.