Het grappige posts die onder elkaar staan topic

Ja!! Het is ook echt erger met lekker weer

2 likes

Niet alleen Rihanna maar ook @grace weet wel wat leven is!

1 like

Of je even alsnog die gone wild foto wil maken @Zemraluani, kan desnoods ook met zn tweetjes @Lemongrab

17 likes

@Bergson wil weten of haar borden in de vaatwasser mogen maar @Sjern heeft een beter idee. Wat nou vaatwasser

38 likes

Veel milieuvriendelijker ook, en goed voor de weerstand! GO @Sjern :muscle:

2 likes

als je last hebt van afzakkende sokken zou ik zeker ook verhuizen, of een rechtzaak aanspannen.

@Boommm @Vaiana

19 likes

De puzzles van @vamos zijn echt teleurstellend vind @Soy.peor want één stukje mist tssssssssssssss.

9 likes

@Lemongrab snapt best dat @Nysmn soms haar hond en kat door elkaar haalt :joy: heel knap als je dat verschil zo ziet!

7 likes

@tijgerlelie heeft ook een keer roze koeken geprobeerd en het was verschrikkelijk. NOOIT MEER!!!

16 likes

Zou @Demelza weten dat je die apparaatjes ook niet naar de katten moet góóien? @papierhier

37 likes

Sorry voor mijn lettertype :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar ik kreeg echt even een error van deze posts, haha

@Vlaai is benieuwd naar wat ze van Greetz krijgt en @Luna111 gaf aan dat zij dit ook eens had en zelfs een laptop kreeg

2 likes

10 likes

Hopelijk heeft @jumpsuit hier ook gewoon schijt aan en post ze geen foto. :wink:

Hihi @anon12348926 @Nysmn

41 likes

Haha !

@MevrWillem @TantePollewop gewoon proppen op de begraafplaats

12 likes

@Vaiana vindt @Sjern echt een poepie!

10 likes

Haha, ik dacht eerst ook dat ze het over mij had :joy:

9 likes

:kissing_heart:

@punaise kan niet wachten op het nieuwe seizoen van Grey’s Anatomy en @Nescio is geïntrigeerd door deze kwaliteits-tv

22 likes