Het grappige posts die onder elkaar staan topic

45 likes

Interessante benaming @KatMaxi

39 likes

Hahahahah :joy: Die kattenavatar en mijn forumnaam er ook bij​:sob:

1 like

@Luzarl heeft nooit een andere burger dan meelwormen gegeten.

22 likes

Op de euroknallers na he!!!

2 likes

@Negativ is niet onder de indruk van @Dombo’s muziekkeuze

3 likes

@Yzile, kan je ook aan @NInja uitleggen wat de woorden ‘vagina’ en ‘vulva’ betekenen. Dat is haar nog niet helemaal duidelijk.

25 likes

Haha ik kwam hier om deze te posten :joy:

1 like

Hihaho @kleinmaargroot vind dat @Juuldie niet moet afleren om op het kdv heel hard “neuken” te roepen, is echt een kwaliteit die elders benut kan worden!!!

35 likes

En zo is het!

@Infidel eet soms een volledige summer pudding in een keer maar @Nevermind heeft er een plaatje van opgezocht en is niet bepaald enthousiast :grimacing:

Ik vind deze denk ik extra grappig omdat ik ook echt niet van summer pudding houd :sweat_smile:
(Oud wit brood een nacht laten weken met gekookt fruit :unamused: )

24 likes

Wie weet is @Lentex zo lief om hem naar je op te sturen @zwaardvis

40 likes

Ja hoor, hij is onderweg @zwaardvis
Mocht ik er nog meer vinden, dan zal ik een oproepje doen wie ze wil hebben. Hoe meer zielen hoe meer vreu… ik bedoel jeuk

8 likes

Misschien zijn ze net zo gewild als de zegeltjes van de Appie.

2 likes

Ik hoop alleen niet dat ik er zoveel heb :thinking::sweat_smile:

1 like

Broeken zijn erg moeilijk voor de vriend van @Takkie, gelukkig kan juf @Lentex hem wel helpen

30 likes

Hahaha ja hoor, stuur hem maar. Ik zal het hem uitleggen :joy: wil jevriend ook een luis? Mag hoor

4 likes

Hahaha toevallig doet hij ook vaak z’n kleding verkeerd om aan :joy: dus de hulp is welkom @Lentex

1 like

@midheavenmoon vraagt naar ideeën voor tattoo en @LaPetiteRobeNoire weet al precies wat ze wil

8 likes

Haha gotta love artisjokharten :joy:
image

12 likes