Het geluk dat een relatie heet

Waarom zou je dat niet zeggen? OF bedoel je ‘ik wil trouwen’?

zijn eigenlijk 4 woorden haha maar idk ik vind het altijd wel redelijk een ding?

1 like

Misschien ben ik er ook wel makkelijker mee. Wij waren onder invloed toen we het de eerste keer zeiden, dus opzich ook niet zo raar dat je er iets moeite mee hebt. Maar nu zeggen we bijna elke dag wel een keer ik hou van je.

Moet zeggen dat ik ook wel redelijk snel strooi met ‘schat’ of ‘love u’ naar bijvoorbeeld collega’s enzo.

1 like

Ja misschien ben ik er heel makkelijk mee maar als je al een relatie hebt kun je dat toch gewoon zeggen? Want anders heb je toch geen relatie?

10 likes

Ahhh ik krijg gewoon net een soda stream van mijn vriend zomaar? Zo lief, ik zat er laatst zelf naar te kijken en dat heeft hij blijkbaar opgepakt. Zo lief :heart:

19 likes

Dit weekend ga ik eindelijk samenwonen met mijn vriend. We hebben er ontzettend naar uitgekeken. Kan niet wachten en word zo blij van de gedachte dat we nu in principe elke ochtend naast elkaar wakker gaan worden :sob:

49 likes

Mijn vriend en ik gaan zaterdag een dagje naar Eindhoven, en ik kijk er zo hard naar uit :smiling_face_with_three_hearts: Na 11 jaar nog steeds stapelverliefd op die jongen :heart:

14 likes

Mijn man is op het dak aan het werken en intussen aan het bellen in zijn moedertaal. We wonen langs een weg waar best wel veel fietsers en wandelaars passeren en ik zie iedere keer die blikken van ‘huh vanwaar komt dit gebrabbel?’ En vind het hilarisch. Heb net enkele stiekem gefilmd om straks aan mijn man te tonen omdat ik weet dat hij het ook grappig gaat vinden.

Oké nu ik dit weer neertyp klinkt het helemaal niet meer zo grappig :see_no_evil:. Ben zo intens gelukkig dat hij terug thuis is. Ook al is het huis intussen weer een bende en slingert zijn troep overal rond. Ik heb hem echt oprecht zo hard gemist.

10 likes

Ik snap je wel hoor! Ik vind zulke dingen ook altijd grappig. :blush: Zo fijn dat je man weer thuis is!

2 likes

wegwegwegweg

Ik heb dat wel eens gedaan. Had ik zelf kraskaartjes gemaakt. Met bv 3 activiteiten daar in de buurt waarvan ik wist dat hij ze leuk zou vinden. Zelfde met restaurants enz. Hij heeft ooit ook hetzelfde bij mij gedaan en dan had ik elke dag een kaartje waarop hints stonden. Wat ik mee moest nemen oid.

1 like

Mijn vriend haalt altijd een bosje bloemen voor mijn verjaardag en het is altijd zo’n lelijk statisch boeketje. Hij zegt dat hij dan samen met de bloemist bloemen uitzoekt. in het laatste boeket zaten stokken met parels op hahahahha ik gier het nu nog steeds uit. Ik zie hem al helemaal gaan: ik wil paars en roze en die rozen daar en dit en dat. Ik vind het zooo lief en juist heel schattig dat het zo lelijk/niet mijn smaak is boeit me geen reet. Hij schrijft dan ook nog een kaartje voor in het boeket en dat is dan heel.klunzig, met allerlei kriebels omdat hij sommige dingen doorgestreept heeft.
Hij moet achteraf eigenlijk ook altijd wel lachen om het misbaksel dat hij heeft meegenomen, dan zegt die: ‘het is helemaal.niet jouw smaak he?’ En dan lachen we er samen om.

Edit: ik heb in de winter ook een bosje bloemen gehad bedenk ik me nu. Daar zaten stokken met ouderwetse rode kerstballen op. Onze bloemist is wel echt van de deco volgens mij.

57 likes

Zo lief dat je dit zo schattig en grappig vindt! De omschrijving is briljant, ik zou bijna willen dat ik bloemen met stokken en parels had :joy:

2 likes

Hahaha ja echt een gedrocht, wie verzint het om stokken met parels in een bos bloemen te steken? Zo ongelofelijk kitch :sweat_smile:

2 likes

:joy::joy: Love dit bloemen verhaal!
Ik kreeg vorige week 2 bossen gerbera’s (m’n favo :heart_eyes:) Maar had ie de kleurcombinatie oranje met wit gekozen :rofl: Ik vond het gewoon grappig en schattig tegelijk omdat ie altijd een soort van trots is als ie bloemen voor me heeft gekocht :joy::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik ben zo gek op mijn vriend. Hij heeft vandaag in de tuin gewerkt en ligt nu knock out op bed. Keek net naar hem en voelde me zo gelukkig dat hij van mij is :heart:

6 likes

Mijn vriend en ik hebben het zo fijn samen en nu zijn we langzaamaan samenwoonplannen aan het maken :anguished::heart:

18 likes

Even nieuwsgierigheid hier. Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie ‘ik hou van je’ zeiden? Ik voel zoveel liefde als ik naar hem kijk en heb echt de neiging om het eruit te gooien, maar heb het idee dat het te snel is?

1 like

Late reactie maar bij mijn ex zei ik het ook echt heel erg makkelijk en ook dagelijks. Maar dit voelt anders, wat echter oid? Weet niet haha. Maar heb het laatst wel in een dronkenbui gezegd hoor en hij is niet weg gerend :slight_smile:

1 like

Ik heb er wel 4 a 5 maanden in de relatie mee gewacht, we hadden wel ook al een jaar intensief gedate. Mijn vriend zei het wel al, maar hij wist dat ik het niet makkelijk en snel kon zeggen. Hij maakte er dan ook een half feest van toen ik het voor het eerst zei haha.