Het geluk dat een relatie heet

Het festivalseizoen is weer begonnen en mijn vriend gaf laatst aan dat hij oordopjes hiervoor wil aanschaffen maar dit elke keer vergeet. Ik heb dus oordopjes besteld en nu wilde ik als slechte grap deze in een ringdoosje stoppen en ingepakt geven. Gewoon om zijn grote doppen dan te zien, maar ik was vergeten dat ik mijn doos waar ik al mijn sieraden in bewaar en die doosjes dus ook bij hem thuis heb staan ter decoratie nu zijn huis te koop staat. En nu ben ik chagrijnig dat ik mijn slechte grap niet kan uitvoeren.

1 like

@quantum en dan random om zo’n doosje vragen? haha ze zien me al aankomen

1 like

Ik hou van deze simpele blijdschap :smiley:

1 like

Simple life 2.0

2 likes

@quantum ik heb toch een doosje gevonden in een la!

1 like

Hahahaha ik dacht inderdaad dat ik in het ‘leed’ topic zat, sorry! Geniet alsnog van de leuke verhalen hoor.

Ik heb het uitgebreide verhaal gelezen. Wat lief dat hij deze besteld heeft:o

1 like

Ik heb ook het lange verhaal gelezen, superlief! Welke Happy Socks waren het ?

1 like

Haha, ik heb ook de uitgebreide versie gelezen, super lief!

1 like

Aaaah die zijn zo leuk!!! Ik wil ze ook haha :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zijn hooikoorts houdt me al een paar dagen wakker en nu wil hij op de bank gaan slapen voor mij, zo sneu :sob: Ik heb gezegd dat het natuurlijk niet hoeft

1 like

Haha zo lief. Neemt ‘ie wel iets in?

Mijn vriend en ik hebben elkaar een aantal dagen al niet meer gezien en hij is dit weekend weg naar een festival. Hij staat nu dus in het zonnetje tussen de ravende mensen en lekkere chicks en hij stuurt me net uit het niets een berichtje met “Ik hou van jou.”

Vind dat echt zo schattig.

15 likes

Ja dat wel, maar zo gauw hij slaapt gaat het alsnog mis. :sleepy: Nu klinkt hij meer als een schildpad haha

Ik ben best vaak beroerd bij mijn vriend thuis. Vanochtend weer… Heeft hij mij (weer) naar huis gebracht in de auto. :heart: Eventjes 2 uur (uurtje heen en uurtje terug) in de auto zitten om mij thuis af te zetten. :heart:

2 likes

Hahaha, dat is NIET OKE!

2 likes

IMG_9635

hnnnnnnnggghhh

14 likes

Ik was gisteren de hele dag in de UB en toen kwam ik thuis en toen had m’n vriend m’n kamer opgeruimd en m’n kleren opgevouwen en afgewassen en gestofzuigd :heart::heart: omg waar heb ik dit aan verdiend

8 likes

Ik had ook even de foto als hint doorgestuurd, meneer weet hoeveel ik van sokken met printjes hou. Krijg ik terug: ’ Jeetje wat een geld voor 4 paar sokken!’ Well, I tried :sweat_smile:

11 likes

Mijn vriend heeft verse broodjes in de oven gedaan toen ik nog lag te slapen :star_struck:

6 likes