Ik twijfel of ik een neppe airwrap ga bestellen van €70, voor de echte heb ik echt geen €500 over
Een beetje late reactie, maar ik (begin 30) heb Profhilo laten doen en mijn huid ziet er gezonder en stralender uit. Mijn moeder (bijna 60) houdt het echt netjes bij en bij haar verricht het echt een klein wonder!
Als je meer wilt weten, geef vooral een gil!
Maar wel 70eu voor een neppe? Kan je dan niet beter een andere tang bestellen die je graag wil? Anders is 70eu misschien alsnog zonde
Die ging best snel stuk bij mijn vriendin
Nouja ik heb verder elke tang die ik wil al en heb de echte airwrap een paar keer geprobeerd en die gaf (bij mijn haar) niet het resultaat dat ik denk “Wow dit is €500 waard”
Herken het wel een beetje. Maar dan is die 70eu die neppe tang toch ook niet waard?
Ik ken echt veel mensen met zo’n goedkope Airwrap en die werken echt top! Een paar echt neppe, maar ook een paar van (volgens mij) Remington. De meesten hebben ze ook al een paar jaar en die zijn nog niet kapot gegaan. Ik heb zelf niks met haar maar ik zou zelf ongetwijfeld ook voor een goedkopere gaan, het verschil met die van Dyson is minimaal.
Heeft iemand tips voor een goede (dagelijkse) peeling/scrub oid?
Mijn huid voelt steeds zo “korrelig” en mijn poriën zuigen zich steeds vol (oke ik gebruik ook veel zelfbruiner haha). Maar ik zoek een goede diep reinigend product. Iemand tips?
Ik zou dan eerder een toner gebruiken waar een BHA/AHA in zit
Wat gebruik je verder qua verzorging?
Die gebruik ik al, van paula’s choice de bha liquid exfoliant!
Ik gebruik de ageless facial cleanser van image skincare. Niet voor dagelijks, 1-2 keer per week is genoeg anders krijg ik velletjes (maar werkt dus wel als een trein).
Ik wil huid haar en nagelvitaminen gaan slikken, maar twijfel welke ik moet nemen? Zou huismerk van bijv Kruidvat of Etos net zo prima zijn als een merk van 20+ euro per potje? Wat is jullie ervaring?
Echt een saai antwoord, maar supplementen werken alleen als je een tekort hebt, en dat is ook heel erg mijn ervaring. Dus als je bijv. vitamine X die heel belangrijk voor je haargroei is tekort komt, gaat je haar sneller groeien zodra je het slikt, maar als je al genoeg binnenkrijgt maakt het niks uit, het is in bijna alle gevallen placebo.
Huismerk is evengoed prima trouwens, als je dichtbij de grens woont zou ik die van DM aanraden qua prijs-kwaliteitsverhouding!
Ik ben deze week jarig en wil mezelf een cadeautje geven nu denk ik aan een mooi make up product. Ik heb echt nieuwe oogschaduw nodig. Heeft iemand een tip voor een goed palette? Zat zelf te denken aan iets van Huda beauty of Anastasia. Maar wat is nou echt een goede?
Dat is heel erg afhankelijk van wat voor kleuren je zoekt. Huda en Anastasia zijn beide kwalitatief gewoon goed (over het algemeen), ik heb van huda mercury in retrogade en naughty nude en daar ben ik heel blij mee. Van Anastasia heb ik hrt Alyssa Edwards palette en die kwaliteit is ook top (persoonlijk vind ik het iets beter dan Huda), maar die kleuren zijn iets meer opvallend haha. Maar Modern Renaissance en Soft Glam schijnen ook super te zijn. Nog een tipje, Natasha Denona heeft ook fantastische paletten die het qua verpakk en kwaliteit wat mij betreft nog winnen van Anastasia en Huda
ik heb een bon gehad van skins en ik wil graag de kiehls creme een keer proberen
de 50ml is 28eu en de 125ml is 53eu
mijn bon is voor 25eu
zal ik de grote kopen? ik kan me niet voorstellen dat het niet zal bevallen, maar straks zit je met zon grote pot voor niks
- de grote
- de kleine
0 stemmers
Ik zou een keer bij de Kiehl’s langslopen als die in de buurt zit. Daar krijg je makkelijk veel proefjes, zonder iets te kopen. Dan kan je eerst kijken of je het wat vindt.
Nee ik woon dus super ver van alles
Ga maar kijken of ik ergens een proefje online kan bestellen anders
Of je koopt de kleine met een cleanser erbij van diezelfde lijn? Is ook een van mijn favo’s.
Weet iemand of de Clinique take the day off balm geseald zou moeten zijn als je deze koopt?