Het Beautytopic #3

Toen ik dit bericht met dat plaatje zag heb ik hem direct besteld en wow, wat een onwijs mooie kleur! Denk dat ik daar ook veel plezier van ga hebben. Ben benieuwd of hij ook zo goed blijft zitten op mijn vette oogleden. Dus dankjewel voor deze tip want zoiets zocht ik nog :biggrin:

1 like

Mijn favorieten:
-Avène Zon Fluide SPF50+ zonder parfum. Werkt goed onder mijn make-up.
-Bareminerals Original liquid mineral concealer. Dit combineer ik op dit moment met een getinte dagcreme. Het is alleen onvoldoende dekking voor onder mijn ogen.
-Kiko Flawless fusion bronzer. Een hele fijne bronzer voor de lichte huid. Voor veel mensen zal deze niet gepigmenteerd genoeg zijn, maar ik houd bronzer graag subtiel. Ik gebruik het ook best wel vaak in plaats van blush.
-Wet n Wild Bare Focus Tinted Skin Perfector. Dit heb ik pas vorige maand ontdekt. Hele natuurlijke dekking en blijft mooi op mijn vette huid! (ik poeder wel altijd af) En ook maar 7 euro :’)

1 like

Wat leuk dit! Ben altijd nieuwsgierig naar favoriete producten van anderen haha. Heb zelf ook nieuwe ontdekkingen gedaan in 2021 qua make-up.

Image i conceal foundation. Zag ‘m vaak voorbij komen bij Delia en ik moet zeggen, hij stelt niet teleur! Draag de kleur Porcelain.

Blush van Lily Lolo, met name de kleur Tickled Pink. Eenmaal aangebracht geeft die echt een mooie glow en een heel klein beetje kleur. Heb ook Burst Your Bubble, die is een stuk feller roze. Ook mooi, maar niet voor everyday.

Bronzer, concealer & poeder van Youngblood. Kocht het zelf bij Luxplus toen ik daar eerder dit jaar nog lid van was, scheelt veel knaken.

Op de valreep nog een mascara ontdekt die zowaar fijn is. Gebruik deze nu een weekje en ben er echt over te spreken. Super fijn borsteltje vooral! Van Queen Tarzi.

Ennnn last but not least deze lippenbalsem van Fagron.

En @George, oeh die blush van Laura Mercier (Chai) ziet er super mooi uit, heb ‘m ook besteld!

3 likes

Ik heb dit jaar bijna alleen maar ontdekkingen dankzij het forum haha. Echt blij met alles!

Cetaphil dagcrème ontdekt door @Adamas. Erg fijne crème voor 's avonds, heb sindsdien niet meer last gehad van eczeem.

CeraVe moisturising lotion ontdekt door @Madam-Mikmak. Smeert lekker uit, droogt snel op, voedt goed.

L’Oréal Bambi oversized eye ontdekt door @Yzile. Lekker natte mascara waar je lange wimpers mee kunt krijgen.

Anastasia wenkbrauwgel. Klein borsteltje, mooie kleur, blijft goed zitten.

Maybelline color tattoos ontdekt door @VickyViolence. Mooie kleuren en blijft goed zitten op vettige oogleden. Ik denk dat ik de kleur Duskdoll het mooist vind.

Daniel Sandler watercolour cheek colour in cherub en de liquid blush in icing. Ook beide ontdekt door @VickyViolence. Makkelijk aan te brengen en blijven goed zitten. Ik vind icing nu iets te ijzig/koel, wil denk ik wel op zoek naar een neutralere.

Bamboozy scheermes ontdekt door de hype in het Show je laatste aankopen topic. Sinds ik hiermee scheer, heb ik geen last meer van ingegroeide haartjes. De haartjes groeien ook zachter terug heb ik het idee. Echt super blij mee!

N.A.E. purifying shampoo ontdekt nadat iemand in het Haar/kapsel topic erover begon. Ik kon alleen niet meer vinden wie. Helaas wordt deze niet meer verkocht, maar ik heb laatst in bulk wat gekocht op bol.

Philips Sonicare ProtecriveClean 4300 gekocht na advies om het Tanden/tandarts topic. Sinds ik deze heb poets ik er iedere dag 2 keer mee. Heb m’n gewone tandenborstel niet meer aangeraakt. Maakt minder lawaai dan een Oral B en ik kan beter overal bij.

Oh en een dagcrème van CeraVe met spf. Fijn product. Geen allergische reactie op gehad, dus dan is het al snel goed haha.

3 likes

De Kiehls dagelijkse huidverzorgingsproducten:

• Calenda face wash
  • dagcreme

Kerastase de zwarte lijn voor extra verzorging weerbarstig haar.

ik vind dit echt een hele fijne foundation voor mijn vochtarme huid.

dit is eigenlijk veel te dure lipverzorging maar werkt wel echt heel goed.

1 like

Nu jullie het toch over favorieten hebben, ik ben op zoek naar een heel licht dekkende foundation of een bb/cc cream.

Ik heb nooit foundation gebruikt maar nu de laatste tijd wel last van roodheid bij mn wangen en neus en dat wil ik graag wat corrigeren. Maar het is dus alleen daarvoor, niet voor verdere oneffenheden. Ik heb nooit puistjes en een vochtarme/licht droge huid.

Tips iemand? :grin:

Ik vind de Estee Lauder Double Wear Sheer echt super fijn! Als ik ‘m met een spons aanbreng is hij licht dekkend, als ik iets meer dekking wil gebruik ik een kwast en eventueel een extra laagje.

1 like

Ik vind de Origins GinZing Tinted Moisturiser heel fijn. Ik heb best een gevoelige huid maar deze gaat heel goed. Bij mij past deze ook goed bij mijn huidskleur behalve midden in de zomer.

Mijn favoriet van 2021 is een best recente ontdekking maar kan al niet meer zonder: de Artego Touch curl must (curl shaping cream). Ruikt ook zo lekker naar luxe kappersproduct. En de Tangle teezer thick & curly hair, daarmee durf ik mijn haar ook nog wel droog te borstelen zonder dat het gelijk een pluizenbol wordt.

Verder blijf ik heel trouw aan favorieten die ik al jaren gebruik, al ben ik nu ook wel benieuwd naar Cerave en Cetaphil!

1 like