Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

En wat heb je er zelf mee gemaakt

Sanne zit wel bij de EERSTE GENERATIE YOUTUBERS hoor!!!

5 likes

Sanne is de Henny Huisman van de youtube wereld

50 likes

Niks natuurlijk, dat ding ligt nog steeds ergens te verstoffen :sweat_smile:

3 likes

Ja, Tim heeft groter bereik dan Sanne maar ik ben het met haar eens dat ze dan op z’n minst een vrouw moesten uitnodigen. Dat is ook wat ik dacht toen ik zijn story las.

Ik vind Tim ook tof, maar hoef ook niet 100x per jaar zijn standpunt over iets. Echt media: try harder. Er zijn zooooveel mensen die je kan spreken.

En Sanne die zich niet echt naar d’r leeftijd gedraagt, what’s new? Die comment ademt gewoon diepgewortelde frustratie. Wie was eigenlijk de ‘eerste’?

3 likes

Mascha natuurlijk

31 likes

Hahahahahah, touché :joy::joy::joy:

Ik vind het juist goed dat er mannen zijn die zich hier tegen uitspreken.

Wel eens met dat het ook anderen mogen zijn, Tim is vrij breed vertegenwoordigd

11 likes

Uitspreken is ook goed, maar bij sommige onderwerpen -zeker in dit geval- vind ik dat vrouwen veel vaker betrokken moeten worden.

Tim vindt er wat van, maar heel veel vrouwen kunnen zich letterlijk verplaatsen in die positie. Daarnaast: nodig dan een man dat verantwoordelijk is voor het concept oid. Laat zo iemand uitleggen hoe zo’n proces verloopt, of dat er ergens regels zijn over wat niet mag. Waarom is ‘nee’ geen ‘stopwoord’? Al denk ik dat er sowieso niet veel zinnigs uitkomt bij mensen die geld moeten verdienen met zoiets belachelijks.

1 like

Ik ben dus de vlog van Nina waring, vind haar trouwens zoveel leuker in haar eigen filmpjes dan in die van anderen, en man oh man wat een geld moeten zij en kelvin verdienen te zien aan hoe ze lekker makkelijk een super luxe badkamer laten ontwerpen voor hun nieuwe huis. Zoooo mooi en ben ook wel een tikkeltje jaloers.

1 like

Zie dat dit al twee dagen geleden is dus wellicht al eerder gepost. Ben benieuwd naar de naam!

1 like

Ik spotte net deze op Instagram. Ken het account niet maar vind dit echt een leuke en originele manier om zonder je kind te gebruiken toch outfits te delen. Zag dat ze wel foto’s posten van hun kind, maar niet super herkenbaar. Slim wel!

67 likes

Haha idd wel leuk en goed gedaan! Ook een beetje creepy wel :joy:

1 like

Hahah ja, nu je het zegt :joy:

2 likes

Weet niet of meer mensen hier de SacconeJoly’s volgen, maar vond dit echt een leuke video. Ik volg ze al sinds Emilia’s geboorte in 2012 toen ze nog in Ierland woonden. Het huis wat ze nu hebben is echt goals. En het lijkt de laatste tijd echt beter te gaan met Anna, ze ziet er veel vrolijker uit en is ook meer zichzelf op camera. De SacconeJoly’s zijn echt de enige vloggers waar ik naar kijk (ookal weet ik nog steeds niet helemaal wat ik van dat familievloggers gebeuren vind), ik heb ze altijd heel oprecht gevonden ondanks dat ze van niks naar miljonairs zijn gegroeid.

3 likes

Nou Bonnie gezien op Utrecht centraal, niet van dichtbij want ze werd bedolven onder een groep blonde meisjes. Ze kwam wel erg vrolijk over. En ze is nog knapper in het echt vind ik. Blijft een leuk mens

4 likes

Hoop dat jij stiekem Bonnie blijkt te zijn, dat zou dit bericht 30 keer leuker maken.

10 likes

Hahaha nu hoop ik ook dat ik stiekem Bonnie ben

5 likes

Die insta spons van bibi breijman voor brabantia zijn mij echt te cringe.

Ik ben boos over d.hl aan het kijken en ik vind het echt hilarisch dat ze gewoon die hele tent leeg rausen zonder dat iemand er wat van zegt. ‘We nemen alleen dit nog even mee’

5 likes