Ja ik zat er ook al aan te denken om zoiets op de kamer van m’n zoontje te maken. Vind het echt super tof
Daar had ze ook gewone mozzarella op gedaan #ripveganpizza
Ok plastic, ook goed
nog niet!
Ooo ik cringe echt zo van proberen grappig en relatable te zijn. Maar het eindresultaat is wel heel tof!
Ik heb zo het idee dat Rutger een stem heeft ingesproken in de Nederlandse versie van de nieuwe Toy Story film, of is dat al bekend? Hij moest eerst ergens iets inspreken en was daarna in Orlando om als een van de eersten de nieuwe Toy Story te zien, 1+1=2 lijkt me zo
Ik zou het denk ik echt niet kunnen laten om er wat van te zeggen. Wel gewoon normaal maar ik zou dit echt niet over kunnen laten waaien (ook al zou ik van binnen koken want hoe kan je zo ongemanierd zijn en ik zou waar die vinger is geweest niet meer opeten).
Ik vind het stiekem ook leuk Maar vraag me ook hetzelfde af ja.
Echt zo’n stijl als Joana Ceddia, ik vind het zo jammer dat youtubers zo worden nagedaan. Dat 1 iemand zo’n soort humor (or whatever this is) heeft, ok, maar dan krijg je ook nog alle slappe aftreksels daarvan. Ook met editten. Opeens heeft iedereen die stem en gezichtsvervormers.
Ik vind het zo irritant en jammer dat één concept qua video’s zo helemaal wordt uitgemolken. Wissel het ook af met andere concepten voor de variatie en om het leuk te houden? Dit zorgt er bij mij voor dat ik Rutger en Thomas helemaal niet meer leuk vind om naar te kijken. De uitvoering vind ik ook maar matig steeds, helpt ook niet mee.
I love Monica & Danique!
10 extra fritesausssssss
Ik vond dat echt te schattig haha. Ze wou het gewoon echt niet allemaal hebben.
Stille meelezer maar ik breek toch even in! Ik weet dat ze niet ieders favoriet is maar heeft iemand de laatste video van Jamie Li gekeken? Ze leest een stuk uit haar nieuwe boek voor en ik wil heel graag weten over wie het gaat. Ik dacht zelf aan Anna Nooshin, zij kwam eerder wel voor in vlogs van Jamie en nu volgen ze elkaar niet meer. Wat denken jullie?
Ooooh over die 300.000 club? Ik ben best benieuwd naar die verhalen Ik moet het filmpje nog kijken
Oh nee, dat heb ik gemist?? Het stukje heet ‘het leed dat unfollowen heet’ en ze heeft het over ‘Inge’ die in een soortgelijke branche werkt en wie ze vaak op events ziet/zag. Laatste paar minuten van de laatste vlog! Ben ook heel benieuwd trouwens!!
Zoiets zei ze in de podcast van Cosmopolitan
Hebben jullie trouwens nog leuke YouTubers om te volgen?
Ik krijg over iets meer als een maand vakantie en heb geen plannen om weg te gaan, dus moet mn tijd toch maar op een andere manier besteden. Deze mensen volg ik al:
Beautygloss/vlogglos
D is for dizzle
Wil en tien
Claire lucia
Billy rose
Huismuts
Jill van doren
Anna nooshin
Yara Michels
Esmeenoelle
Aimee van der pijl
Sarah Rebecca
Boncolor
Laura brijde
Manon tilstra
Paulien tilstra
Blonde tigers
Saar koningsberger
Foodieness
Co met de flow
Ik vrouw van jou
Girl on the white bike
Wat een studentje s avonds eet
Wat gebeurt er als
Jipp heldoorn
Be more unicorn
Rens kroes
Loiza lamers
Vera Camilla
Interieur junkie
Best al wel een hele hoop als ik dat zo lees, oeps haha
Naar Roosmarijn Koster kijk ik altijd. Bald and Bankrupt kijk sinds kort (thanks @Zemraluani!).
En verder… kijk ik af en toe naar Use Less, Brad Mondo, Vet Gezellig en Pixiwoo. En heel veel wat je er al tussen hebt staan
In een hele andere categorie: plush time wins! Is een stel dat naar arcades gaat en ook crazy russian hacker vind ik geweldig