Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik zie dr nu ook! Ze is kleiner dan ik had verwacht :scream: maar super mooi #fangirling

Gaby heeft een relatie met een of andere dj (quintiono??).
Maar ze sport ineens heel veel en post half naakte selfies.

Jaa echt heel mooi!!! Hahaha wat grappig, dan hebben wij elkaar mss ook gezien

1 like

Dat zijn twee beroepen die hand in hand gaan

1 like

Omg a thousand pardons

‘Waiting for breakfast like
’
Ik hoop dat ze niet lang hoeft te wachten, want deze pose hou je geen vijf minuten vol.

57 likes

Heeft zij ook normale kleding of alleen maar van die stoeipoezenpakjes?

3 likes

Hoe bedoel je? Wil jij zeggen dat jij iets anders draagt dan dit? Omg raar :roll_eyes:

16 likes

Ik kwam hier ook om dit te melden haha. Vreemd idee dat er FF"ers om me heen staan😝

3 likes

Ik post weinig
 maar nu moet het er echt een keer uit: waarom krijg ik zowat dagelijks de borsten van Anna in mijn gezicht geduwd? Insta, YouTube, alleen nog maar naakt
 sex sells maar bij haar erger ik me er mateloos aan. Laatste vlog met die witte blouse ook weer, ‘even’ wat inkijk :roll_eyes:
Btw, ben ik de enige die dacht dat die Robbert haar nieuwe vriend was? :unamused:

2 likes

Ja joh, ik ben meer van dit lookje.

22 likes

Ziet er uit alsof ze voordat het ontbijt er is nog even een klant gaat afwerken.

28 likes

Omg die foto’s! Alsof ik in een ouderwets Breezahtopic ben beland. Ik heb dit gemist mensen :heart:

33 likes

Waarom ook.

1 like

:moneybag::moneybag::moneybag:

1 like

Trouwens, bij deze foto dacht ik: daar heb je die vriendin van Lil Kleine weer.
Klik ik op de foto, is het de ex van Lars?

Ze lijken Ă©cht allemaal op elkaar! :face_with_monocle:

42 likes

Ik zie het verschil soms ook niet meer. Iedereen ondergaat dezelfde behandelingen :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Hahaha dit had ik ook!!

2 likes

En weet je wat het ergste is van dit alles MIJN VRIEND GEILT ECHT OP GABY EN LIKED ALLES.

I fucking can’t.

58 likes

Ze zou zeker niet misstaan in een p*rnofilm met dat hoofd. Echt zonde

3 likes