En mag “youtube” veranderd in “youtubers-”, het is immers ook bloggers, en mogen de spaties om de / weg
hebben jullie tips voor youtubers zoals Simone Giertz, die zich bezighouden met klussen/technische projecten/doe-het-zelf? het hoeven geen stappenplannen te zijn. vind het bijvoorbeeld leuk om mee te kijken hoe dingen gemaakt worden en bij het maakproces betrokken te worden (vooral als er iets niet werkt en er hardop een andere oplossing bedacht moet worden).
edit: setontwerp/decorbouw ook tips welkom!
Voor zover ik begrepen heb betaal je juist als influencer om hieraan mee te doen. Waarom zou iemand dat gratis doen voor jou en dan ook nog het cadeau financieren?
Ik volg naast Simone ook Adam Savage, Laura Kampf, April Wilkerson, Jimmy Diresta, en Brett McAfee.
Dat hadden we moeten doen toen corona daar nog een ding was
Samenvatting
Wat bedoel je met hele categorie? Zie nu dat ik centraal station had geselecteerd, dus heb het omgezet naar entertainment
Ashley van bestdressed heeft een aantal filmpjes waar ze dingen voor in huis DIY’d!
Mr Kate vind ik ook leuk
Zou mij niets verbazen als Serena ervoor betaald. Ik denk dat ze de overstap wilt maken van blog naar insta.
Hey Hey Hey!!!
Ik leef sowieso voor Bon Appetit.
Brad
Het kanaal Doing it ourselves, van een jonge Brits man die een paar jaar geleden een kasteel kocht en deze opknapt. Plus hij schildert, bak, zoekt goud. Filmt leuk. Hij is nog nieuw, hij doet soms toneelstukjes, maar dat is wel schattig.
Ik dacht even dat dit over het stukje van Bonnie’s vlogs ging waarin ze haar eetplanning voor de week op dat bord in de keuken schrijft.
Maar dat klopt vast niet
oh lachen, dit klinkt als de serie Escape tot the Chateau, waar een Brits stel eigenhandig een heel chateau ombouwt, vele malen grondiger dan bijv de familie Meiland gedaan heeft. bedankt voor de tip, ben benieuwd!
Bij de meilandjes mochten ze van mij wel meer van het verbouwen laten zien. Deze Brit promoot ook twee andere kanalen van bevriende chateau-eigenaren. Een nieuwe niche op YouTube gaat voor me open.
Hij legt in een van de video’s uit dat het juist niet van hem is. Hij is geen mede-eigenaar maar mag er wel gratis verblijven (met zijn broer en zijn vrouw en kind).
Ik ben juist het meest fan van Chris haha, wat een talent
Oh ja ben altijd onder de indruk van zijn skills. En dan die mini hapjes altijd, zo bedachtzaam en secuur. Vind eigenlijk bijna iedereen van de test kitchen wel geweldige mensen!
Maar mr wourder is een golden retriever gevangen in een dad bod en word er altijd blij van om naar die chaos te kijken haha.
Wat betreft al het onderhoud dat haar ‘droomhuis’ nu en in de komende jaren nodig zal hebben belooft deze tweet van Jennie niet veel goeds
Wat ben ik blij dat ik niet met een verfroller of behang in de weer hoef 👀
— Jennie (@JfromtheBlog) May 17, 2020
Nou die aan die Kardashian winacties doen allerlei bedrijven mee. Die betalen om tussen de accounts om te volgen te mogen staan. De Kardashians worden ingeschakeld om de winactie te promoten. Zij hebben zo veel volgers dat het voor die bedrijven waard is te betalen om mee te doen.
Ik zou het niet logisch vinden als alle te volgen accounts van deze Nederlandse versie betalen om daar tussen te staan. Dan krijg je namelijk allemaal kleine accounts en als die het delen met hun kleine aantal volgers schiet het niet op. Je moet dus een aantal grote influencers hebben om de winactie te delen met hun grote aantal volgers zodat het voor die kleine accounts waard is om te betalen voor hun plek. Ik denk dat Serena door de winactie wordt betaald zodat zij een daadwerkelijk iets hebben om te verkopen aan die andere accounts.