Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Die comments ook…“stay strong” :heart:

5 likes

Doet me denken aan @grace hoe is ‘t met jou? Nog veel last? Kun je wel slapen en alles…

25 likes

Sorry dat ik er weer over begin maar ik kan het echt niet hebben dat Monica & gang zo laks omgaan met hun klanten. Blijkbaar moest je bij je bestelling al verzendkosten betalen om het opgestuurd te krijgen en nu zit er natuurlijk ook geen retoursticker bij zodat je weer uit eigen zak de retourkosten moet betalen. En je schijnt het ook alleen maar te kunnen retourneren als de zegel op de doos niet is verbroken (say what??). Ik hoop echt dat BOOS of een andere partij snel bij ze langsgaat en ervoor zorgt dat alles netjes & snel afgehandeld wordt.

43 likes

Ik vind het ook jammer dat ze er nu mee weg lijken te komen door maar nergens op te reageren. Vind het wel echt een schandaal

6 likes

Nienke Plas is dus blijkbaar ook één van de moeders bij 4 Handen op een buik. Wil kijken maar aan de andere kant ook niet. In het begin van haar carrière vond ik haar zo leuk en ‘ongegeneerd’/heel open en niet instaperfect ed. Vond het echt tof dat ze zo snel groeide. Haar schoonfamilie en vrienden zijn ook echt leuke mensen maar sinds afgelopen zomer erger ik me zo erg aan haar. Ben toen abrupt gestopt met kijken naar haar vlogs terwijl ik daarvoor elke maandag en donderdag gewoon wachtte tot haar vlog online kwam :weary::sob:. Nu wekt ze steeds irritatie bij me op als ik haar op video zie omdat ik dan denk dat ze weer gaat forceren grappig te zijn :sweat_smile: (maar ja, ze is ‘comedian’ )

Dit werd zomaar een rant 😂

Ik stopte met kijken omdat ze afgelopen zomer alleen nog maar zeurde over Resley’s gewicht (opmerkingen als: zou je dat wel eten; suggesties dat hij dik aan het worden was etc.). Ze wilde zichzelf ook per se vegan-eter noemen terwijl ze vega at (idc, maar waarom is die titel zo belangrijk? Alsof je het voor de buitenwereld doet ofzo). Resley moest op een gegeven moment elke vlog laten vallen dat ze saai is in bed, ze weinig seks hadden etc. en zij geen moeite doet voor 'm blablabla. Like, bespreek dat met elkaar? Nu weten we het wel. En die poep- en scheetgrappen komen op een gegeven moment ook je neus uit. Dan hebben we het nog niet eens over die verschrikkelijke muziek die ze steeds uitbrengt waar geen kritiek op mag komen.

Misschien kan ik maar beter niet kijken :sweat_smile:

Kijkt iemand hier nog haar vlogs? Is er verbetering inmiddels?

10 likes

Ik zou het zo chill vinden om die korsten van mijn gezicht af te trekken. En achter te blijven met littekens.

8 likes

Bij mij werd dat ook gezegd toen ik tijdens de zwangerschap op vakantie ging. We gingen gewoon op vakantie en ik was toevallig zwanger, ja!! :rage:

2 likes

Haha ik snap je rant. Ik vind haar nog steeds een leuk mens, maar ik ben ook gestopt met de vlogs. Ik heb alles wel gezien nu voor mijn gevoel, en ik vind het ook irritant dat dat kind constant in beeld is, daar vind ik echt geen zak aan.

In het interview/gesprek met Jamie Li vond ik haar wel weer heel leuk, minder lollig, meer serieus.

2 likes

De poep en scheetgrappen zijn er nog wel, maar de seksdingen en het vega + gewicht niet meer!

1 like

Zuur als je oorbellen koopt bij Kae (bekend van instagram) en ze dan op alie tegenkomt voor €0.60 :smiley:

28 likes

Ja mensen zijn zo benieuwd naar haar vulpen.
Sorry maar waarom zou je zo veel geld uitgeven aan een pen?
Ik zou nog geen 20 euro uitgeven aan één pen :joy:

21 likes

Hij zal vast lekker schrijven (haat aan vulpennen overigens), maar vind het bij haar zo’n interessantdoenerij :joy:

17 likes

Waar blijft dat insta account waar al deze influencer webshops worden exposed? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Even uit interesse, want volg Cynthia niet meer, maar is er bewijs waarop we zouden kunnen baseren dat Cynthia een ster in plannen is? Of maw wat maakt dat ze zichzelf als plangodin ziet en anderen wil verlichten met haar kennis? Zo’n druk leven had ze vroeger toch niet?

3 likes

Via Ali kan je nu foto’s scannen en dan zie je gelijk hoeveel het op Ali kost :grinning:

4 likes

Nee maar dat is bij al die coaches. Het gaat er niet zozeer om of je goed bent in wat je doet, maar of je het goed kan verkopen. Ergens ook wel bewonderenswaardig omdat zoveel mensen zichzelf onderschatten (denk aan impostersyndroom). Zou mooi zijn als meer mensen zo in zichzelf zouden geloven haha.

Maar in dit geval tricky dat ze er geld voor vragen en andere mensen er wellicht niks mee opschieten. Al denk ik dat de mensen die zo’n cursus boeken het altijd wel waardevol vinden? Blijkbaar komt het niet in hen op dat ze zich dit zelf ook wel kunnen aanleren (er staat genoeg info op het internet). Al geeft het ze meer zelfvertrouwen om het in het vervolg zelf te kunnen.

En de mensen die wel doorhebben dat het geen rocket science is boeken zo’n cursus niet.

7 likes

Je zou bijna denken dat ze zwaargewond in het ziekenhuis ligt als je dat soort reacties leest.

1 like

Maar dat is het ook precies. Op mijn werk zijn we nu een training aan het ontwikkelen grotendeels gebaseerd op een boek. Iedereen kan dat boek voor een paar tientjes kopen maar 100% dat we die training gaan verkopen omdat mensen niet alleen kennis kopen, maar ook geactiveerd willen worden. Blijkbaar lukt het mensen niet alleen en dus geef je geld uit om je te laten begeleiden.

En tegelijkertijd kan ik mezelf nog maar moeilijk aanprijzen terwijl allerlei kwakzalvers alles wat krom is recht lullen en daar geld voor vragen.

2 likes

Ja ik zeg ook niet per se dat het slecht is. Sommige mensen hebben idd motivatie en ondersteuning nodig. Iemand die het voordoet of hen het vertrouwen geeft dat ze het zelf wel kunnen.

In feite doet een psycholoog dat ook. Denk dat het ‘m hier vooral wringt omdat het vaak zulke basic info/tips zijn waarvoor je geen diploma hoeft te halen, en dat ze er toch grof geld voor vragen. Maar ze dwingen mensen niet om dat te betalen hè.

Ik zou het zelf niet durven haha, zoiets opblazen en dan als iets geweldigs verkopen. Maar dan kom ik terug op wat ik eerder zei: ergens heb ik daar wel bewondering voor, dat zij dat zelfvertrouwen dus wel hebben.

2 likes

Ik dacht dat dit een story van interiorjunkie was en ik vond het echt niets voor haar.