Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik vind het pickwick zakjes gehalte wel hoog, maar ik denk dat ze haar jongere doelgroep er wel mee aanspreekt ja.
Net zoals vroeger wreck this journal of one line a day zo’n hype was

17 likes

Ik denk dat het net zo goed een oudere doelgroep aanspreekt. De boekhandel waar ik vaak kom heeft een halve kast vol met dit soort boeken. Het is nu best wel populair.

2 likes

Want jij wilt niet teruglezen wat je drie jaar geleden op dat moment het liefst bij de Starbucks zou bestellen? :thinking:

26 likes

Het algemene idee denk ik ook wel, maar vragen als ‘wie heb jij als laatst gevolgd op Instagram en waarom’ of ‘wat is je laatste tweedehands aankoop’ of iets over pompoenen is wel wat meer ‘Bonnie’ specifiek en spreekt daarmee een wat jongere doelgroep aan, denk ik. Ik ben iets te oud om daar lol uit te halen denk ik, schrijf ik liever zelf op waar ik dankbaar voor ben (en dat doe ik al niet, kan je nagaan).

1 like

Oh lijkt me zon leuk boek om bij mn andere notitie boekjes waar ik 1 sticker in heb geplakt te leggen.
#maximalisme

35 likes

Fixed that :rofl:

Maar is dit leuker dan een adventskalender?

• Het is wel minder teleurstellende zooi :woman_shrugging:
  • Ja veel leuker ga zeker kopen
  • Meh had liever een Bonnie adventskalender gekocht
  • Is mir egal

0 stemmers

Ist mir egal aka boeit me 0

12 likes

Bonnie beloopt wel echt het pad van de typische influencer, jemig.

1 like

Nee, dan had ze wel een cursus uitgebracht over hoe je dagelijks kan leren genieten van de kleine dingetjes.

9 likes

Haha goed geraden

4 likes

Ik vind t goed bij Bonnie passen ook zo’n boek. Juist door wat ze zelf ook zegt dat ze geniet van de kleinere dingen in het leven. En vind het zelf ook altijd wel goed om stil te staan bij de kleine geluksmomentjes, juist omdat ik zelf de neiging heb om in t negatieve te glijden. Denk ook dat ik hem wel ga kopen als ie echt uit is eind dit jaar :blush:.

11 likes

Kan iemand er even een notitie van maken dat we @OITNB over een half jaar naar de progressie van haar kleinedingenboek vragen?

21 likes

Leuk voor Bonnie, inderdaad heel passend. Ik moet het niet maar gegarandeerd dat er een flink percentage is van haar volgers die dit wel wil kopen.

2 likes

Hahaha en nog een reality show.

Ik zie nu pas trouwens dat dat dingetje bij de O sperma (zaad, hoe het ook genoemd mag worden) moet voorstellen.

12 likes

ohhh wat vreselijk weer dit zeg, wie verzint dit. Ik ga sowieso kijken.

27 likes

Deze vrouw doet echt alles om in de bekendheid te blijven, of niet.

22 likes

Past uitstekend bij haar. Hoe vaak ik niet tijdens het kijken van haar vlog weleens gedacht heb dat ik ook echt meer de kleine dingen in het leven moet waarderen vind ik dit boek echt wel passend. Het is dat ik genoeg spullen thuis heb dat ik niks meer mag kopen anders had ik het boek wel besteld denk ik…

1 like

Ja Sharon van ex in the beach en Jethro van de bachelorette zitten daar ook in. Ben benieuwd hoe slecht het wordt :star_struck:

6 likes

Ja zeker! Je zou maar vergeten worden.

@Roguee @Spaarlamp
Sowieso ga ik ook kijken, love alles wat slecht is.

4 likes

Afdeling reality van Videoland heeft niet stil gezeten :joy: Daar word je toch ook helemaal simpel van, zeg. Echt vernieuwende formats!

9 likes