Ja maar wel heel chill toch
Weet iemand wat jessie voor operatie heeft laten doen?
Volgens mij opnieuw een BBL, het lichaam wat zij voor ogen heeft kon niet in 1 operatie “gemaakt” worden.
Wil jij ook dat het vaccineren opschiet??? Ga dan massaal de huisarts bellen en mailen!!! Chill!!
Spread the word!!!
Zeg het voooort zeg het voooort.
Hahah ik gebruik heel vaak oh joh omdat ik allemaal doemscenario’s had bedacht en dan meevalt, maar dit is echt het tegenovergestelde 🥲
maar soms ben ik wel jaloers dat ik niet ook zo denk
Monica valt onder de categorie mensen die op latere leeftijd ineens hooikoorts krijgen en er dan ook het liefst de hele tijd over praten. Mi gaddo de helft van de vlog gaat over hooikoorts gezeik
Een vriend van mij gebruikt dit ook tegen hooikoorts, weet eigenlijk niet of het bij hem ook echt helpt.
Goh wat toevallig dat vita daar ook ineens een vlog over heeft… Zou t om een spon achtig iets gaan?
Toeval bestaat niet in influencerland.
Of wel handig om de hooikoortskaart te spelen ipv thuis te blijven/testen
Monica zegt zelf dat ze 6 keer heeft getest die week, ivm fotoshoots en voor de zekerheid
Dit is weer zo’n ali ding die voor veel meer op bol. com verkocht wordt. Lijkt me niet dat dit helpt? Het is een allergische reactie van je lichaam. Maar you do you Rudolph.
Die hooikoorts van Monica is niet van dit jaar, tijdens haar zwangerschap had ze het ook echt heftig.
Je hebt inderdaad gelijk, ik heb er ook nog niemand anders mee zien lopen Maar heb sinds mijn 24e last van hooikoorts (en dan voornamelijk door graspollen), en dit apparaatje is in de maanden juni en juli heilig voor me. Het lijkt mijn hooikoortsklachten echt te verlichten. Op dagen dat ik het niet gebruik kan ik zelfs door de hooikoortspillen heen last hebben. Het is enorm voor schut om hem te gebruiken, maar gelukkig hoef je hem steeds maar 3 minuten of zo in je neus te doen…
Oh wat fijn! Mijn huisarts had het er ook over en hoor meer positieve verhalen, maar was nog niet helemaal overtuigd. Ik heb ook heel veel last van graspollen, misschien toch maar eens proberen dan
Zie op hun site trouwens dat je je geld terug krijgt mocht het niet helpen:
nu moet ik denken aan die soort van stalker die ze had die dacht dat ze werd gesponsord door broccoli hahaha