Bij ING kan je met rentepunten (per rekeningnummer) kortingsbonnen krijgen. Ik heb hierdoor via via heel veel kortingsbonnen gefixt en eet nu al sinds oktober voor ~€20 6 maaltijden per week (ik eet een gerecht 2x)
Ahh wat chill, ik ga daar dan eens ff naar kijken. Thanks voor de tip
Ik heb haar nieuwe blog nog niet gezien maar ik dacht dat al toen ze eerder kleertjes liet zien. Alleen maar streepjes en toen hadden zij en Tuur ook allebei streepjes aan. Idd héél Annemerel en ook nmsvpe
Zijn die kortingsbonnen ook te gebruiken door bestaande klanten?
Ja, je kan er 1x per jaar eentje kopen (500p) en dat is dan 40% op twee boxen.
Wow dat is een super goede tip! Thanks!
Oh dat is goed om te weten, bedankt voor de tip!
Ben plaatsvervangend blij dat die rode muur in Bonnie’s slaapkamer is aangepakt
Meeeegachill, wil dit dan ook wel doen. Maar hoe zit dat dan? Want die andere korting mag altijd maar 1x per adres, maar deze dus onbeperkt? En waar vind je die bon? Ik zie echt vanalles staan behalve hello fresh korting
Huh hoe eet je dan al sinds oktober met korting als je 1 bon per jaar mag kopen?
@Baron @propje nee je kan 1 bon per rekeninghouder kopen met rentepunten. Dus ik heb mijn familie gevraagd om bonnen (dus per familielid heb ik dus 2x korting gefixt haha). Als je op Google rentepunten ING HelloFresh intikt komt die pagina tevoorschijn. De actie is tot juli geloof ik
Ah thanks! Echt chill
Vind het nu ook echt goed matchen. Prachtige kleur!
2 keer 40% korting dus je kan twee keer met korting bestellen met dezelfde code? Gaat trouwens een wereld voor me open met die punten en wat je er allemaal mee kan🤣 kom er nu pas achter.
Nee 1 code is voor twee boxen (:
Ik ben wel #influenced door jullie, zojuist besteld!
Hahah lekker niet de codes van de vloggers gebruiken maar onze eigen forum tips voor korting… love it
die codes van vloggers gelden toch vaak alleen als je een nieuwe klant bent? En deze korting ook voor bestaande klanten!
Voor een eerste box kun je eigenlijk beter een gratis box bij iemand ontfutselen
Wow nog beter, dat had ik niet goed gelezen. Ik ga even familie vragen voor de codes! Ja idd als je nieuw bent dan help ik je met plezier aan een gratis box