Ja en het is een e-book dus geen printkosten enzo, ben benieuwd wat zij er dan aan over houdt.
Dat heeft ze al eens in een artikel beschreven: https://www.jenniefromtheblog.com/hoe-ik-mijn-e-book-heb-geschreven/. Vond dat toen heel interessant om te lezen!
Overigens is dat wel een bruto bedrag, hier moet ze nog belasting over betalen. Maar wel slim geregeld!
Je vergeet dat er ook elke week minstens 1 bezoek aan de beren in staat
Oh wat leuk dat ze er zo open over is, leuk om te lezen ook hoe zoiets gaat.
Ja alsof dat konijn die levenswijze heeft uitgevonden.
Hopelijk trekt Jennie het zich niet aan.
Ik ga ook helemaal stuk om dat zweefteven-niveau van haar post op dat forum
Jeetje wat stom zeg, wat kun je daarop ook reageren (anders dan Jennie hier al -heel netjes- doet)
Maybe im too high maar ik snap alles van die zweverige Posts niet kan iemand me dit uitleggen wat een geteef
Edit: er bekruipt mij een gevoel van onbehagen nu ik de voor mij nog onbekende jammerende Jennie onderuit wil halen met mijn haat voor âboshuisjesâ die wel een jacuzzi hebben want ja das duurzaam etc etc lik me reet jen met je zwevende kut konijn erbij
Edit 2: Het is een zonnig konijn zie ik nu ik blijf die tweets overnieuw lezen kom er nog niet uit misschien morgenochtend wel iâll keep posted! Is een van de mamaâs nog wakker? Help yo girl out ik wil ook begrijpen wat er aan de hand is
Edit 3: foutje âde mamaâsâ bedoelde ik de postende vrouwen iit het mommybloggerstopic maar daar zijn we nu niet sorrryyyyy
Ja maar snap je dat dan niet?!! Die kapitalistische insteek op een NATUURforum!!! Kan toch niet dat konijn de laatste is die daar een rotgevoel bij krijgt!!
Doet ze het nou wel of niet goed en wat heeft ze nou gedaan? De natuur uitgebuit?? Doen we dat niet allemaal???
Heeft het zonnige konijn moeten betalen om te kunnen posten op dat forum?
Ze heeft de briljante ideeën van dat konijn gejat (ook al kwam ze er eerder mee dan konijn).
Plagiaat in de naam der Wortelen!!!
Maar we weten toch niet wat er precies in dat gesprek is gezegd, of wel? Misschien zei hij wel âoh jee wat vervelendâ en was dat niet empathisch genoeg.
Mijn vader is ook dood maar ik kan me maar moeilijk een tindergesprek inbeelden waar dat aan bod zou komen eigenlijk, maar goed iedereen rouwt natuurlijk anders.
In het Engels noemt men dat âthrowing shit at the wall to see what sticksâ. Echt een mooi gezegde.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij inderdaad niet alleen zei: âohâ, maar wij waren er niet bij dus wel zullen het niet weten.
Nee natuurlijk weten we dat niet, maar hoe Sanne het neer zet is het âmijn vader is overledenâ âik moet morgen werkenâ
Neee dat bedoel ik, ik geloof ook niet dat die jongen zo reageerde.
Wow dan ben je ver van het pad gehupt als zonnig konijn.
Zo lelijk om 2 van die kledingkasten in een al niet te grote slaapkamer te douwen. Had eerder die oude ingebouwde kast eruit gesloopt en daar een mooi ingedeelde Pax kast van gemaakt of nog beter: een van haar duizend kamers omgetoverd tot een inloopkast.