Dat ben ik met je eens! Vond die met Maxime Meiland ook heel erg leuk.
Jaaa. En zijn d/t-fouten in bijna elke instastory
Proefd
Paul de Leeuw of Carlo Boszhard, ken je die?
(Ik denk wie the f kent ze niet)
Maar volgens mij twijfelt ze
Ze is (deels?) in België opgegroeid dus misschien vandaar?
Ahh ja oké dat kan wel dan indd, maar vond het gewoon grappig ook. En een leuk interview verder.
Zie haar nu overal voorbij komen en kan dan alleen maar denken ‘pleurt op met je royalistische propaganda’
Wow Jill was ik glad vergeten haha. Volg ik al een tijdje niet meer. Maar keek net even op haar instagram en het valt me zo op dat daar nu allemaal ‘fotoshoot’/‘perfecte’ foto’s staan. Dat ze in de stad rondloopt enzo. Vind dat zó niks voor Jill.
Reflecteert niet wie jill is heb ik het idee. De Jill die ik ken van eerdere vlogs was toch echt vooral binnen op de bank met de honden, beetje editen, beetje netflixen
Edit: bedenk me nu dat dat bij meer mensen wel zo telt. O.a bij Lotte love beauty. Maar die spreekt voor mijn gevoel nog best wat af met vriendinnen en gaat winkelen, lunchen, koffietjes doen.
Edit 2: misschien doet ze dat juist trouwens wel juist óm die foto’s te maken
No spon??? Sureee.
En dat hoofd van haar in die bovenste stories. Niet te doen.
Waarom volg ik haar nog? Echt irritainment zij.
Nu aan het kijken
Ik vind het toch een beetje raar/dubbel. Ze vindt het raar dat ze herkend wordt en ziet zichzelf niet als een celeb maar ze is zelf actief aan de slag gegaan met socialmedia en q&a’s.
Ze is hiermee toch aan haar eigen bekendheid aan het werken(?).
Verder lijkt zij mij een standaard meisje van 18. Doet al heel wijs maar is dat natuurlijk nog niet echt. En veel ‘sowieso!’ ‘Totaal niet!’ ‘letterlijk’ en ‘ziek’, zoals iedere jongere.
Dat ‘gravinfluencer’ was wel om te lachen
Ik vind het zo leuk dat klusser/schilder Geert van Bonnie haar vlogs kijkt. En dan ziet dat het kozijn kapot is en dan komen opdraven om het te repareren. Hoe lief.
Haha alles gekregen maar no spon hoor!
Ik vind dit toch minder erg dan onze plantenfluisteraar.
Dat haar is toch gewoon mega vet bovenop?
Kon ze dat nou niet even wassen voor de foto of is dit een nieuwe mode hype ofzo
Volgens mij wil Dutch Performante graag de Nederlandse MrBeast worden. Zag ook dat er nog een video komt met wie het langst in een bad kan blijven zitten voor 5000 euro.
Pff deze video kijken is een beetje als langslopen in een speeltuin met hangende tieners ofzo. Heb echt niks met deze mensen
#oma
Wel de low low lowbudget versie
Ik vind die vent echt zo irritant, zie hem ook vaak in Enzo zn vlogs en dan denk ik ga weegggggggg. Wie is hij? En hoe kan hij zn lambo en dat dikke huis betalen.