Hahahahaha oh oma lette even niet op
Klinkt wel gesjel
Het eerstvolgende weekend is van 9 juni - 11 juni geloof ik
Hoe leuk zou dat zijn met jullie.
Ik doe ook mee!
Ik ook!
ik heb echt 3 dagen erna tentamens dus kan wel ff komen buurten maar dan maar 3 uurtjes en no alcoholo voor mio
maar leuk dat zoveel mensen zin hebben!!! fissa fissa
Haha ja volgens mij ook, vraag me nu ook af of ik je weleens heb gezien op een feestje ofzo
en ik weet nog niet of ik dat weekend kan! Maar dat laat ik dan tegen die tijd wel weten
I’m in! Alleen is 8-10 juni uitgerekend het enige weekend dat ik niet kan (dan ben ik op Best Kept Secret).
Oeh ik doe ook mee!
Zou best kunnen! De laatste maanden ga ik wel minder vaak uit maar ervoor wellicht zeker
Ik heb jou best vaak gezien @oversized dus misschien jou ook wel @MadameMignon maar ik weet niet hoe jij er uit ziet.
Ja qua uiterlijk ben ik redelijk ~an0n13m ~ hoop ik, maar dat verandert wel bij de fissa
Haha lol, echt? Waar?
Ik stuur je een PM!
Hallo ik wil ook fissa (ben vaak in adam met fissa) Mvg feestcommissie. tenminste als ik mee mag
Misschien sluit ik me ook aan bij De Fissa als er een datum/plek is!
Heeeele andere vraag: waar kan ik me in Amsterdam goed laten masseren? Iemand toevallig ervaring met Het Massagehuys? Daar woon ik vlak bij.
ja hoor jij als feestcommissie kunnen we niet negeren natuurlijk!
Ik ben op zoek naar een goede rijschool, iemand tips?
An chi is echt mn vaste prik na ade/lowlands/andere festivals, echt een aanrader!