Over je spoiler, ik kan het stukje niet heel goed meer herinneren.
waaruit blijkt dat ze hem hetzelfde zien? Ik moet alleen denken (ik weet niet of dit er echt was of ik dit verzin) aan het moment dat Luc Addie meeneemt terug in de tijd naar zijn deal met Henry. En dan ziet Addie wel toch dat de persoon die de deal met Henry maakt dezelfde kenmerken heeft als haar Luc? Zijn ogen blijven gelijk dacht ik? Maar ik weet dit allemaal niet meer helemaal zeker.
Ik heb gisteren trouwens mijn goodreads doel gehaald! 25 boeken. Het laatste heb ik gisteren in Ă©Ă©n dag gelezen haha, youâll be the death of me van Karen McManus. 3 sterren omdat het wel lekker las, maar ik het plot minder sterk vond dan van haar andere boeken (one of us is lying en one of us is next) en sommige dingen een beetje clichĂ© waren/ook in haar andere boeken terugkomen. De schrijfstijl vind ik overigens wel heel leuk en ook hoe de verhaallijnen uiteindelijk samenkomen vind ik vaak goed uitgewerkt. Ik heb ook The cousins en Two can keep a secret nog liggen van haar. Ik vind het perfecte boeken voor tussendoor. Ik zit er gelijk helemaal in, het is leesbaar geschreven en ik ben er zo doorheen.