Hardlooptopic

Klopt! Redelijk groot account heeft ze inderdaad.

Het NYC verhaal is van het jaar dat de marathon was afgelast vanwege een orkaan/tornado en toen heeft ze zelf in Central Park rondjes gelopen haha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Haha dan weet ik inderdaad over wie je het hebt!

Wie dan?

Haha ik heb gisteren ook al geprobeerd te googelen maar kon het niet vinden

Ik wil jullie best PMā€™en, maar vind het niet zo netjes om het hier neer te zetten!

Al de happy Londen verhalen zijn weg. Alleen 1 foto over dat ze spijt heeft en een verkeerde keuze heeft gemaakt.

2 likes

Ik ben na een tijd niet meer te hebben gelopen vanochtend weer een klein rondje geweest. Eind september ga ik de dam tot dan lopen, dus moet wel beginnen met trainen. Ik heb alleen steeds na het hardlopen pijn aan mijn wijs teennagel. Het lijkt ook dat hij sinds een jaar iets omhoog staat, en dacht eerst dat er een andere nagel onder groeide maar dat is niet zo. Weet alleen niet of hier echt iets aan te doen is? Het is vooral na het hardlopen dat ik het voel

Iemand ervaring met een (klm) Urban trail? Lijkt mij op zich wel leuk.

Iedereen succes vandaag! Ik heb er nog totaal geen zin in. :joy:

1 like

Ik lig nog in mn bed hahaha

1 like

Haha, ik had ook moeite om uit bed te komen. :sweat_smile: Ik loop een andere loop dan de Urban Trail vandaag. Veel succes en plezier allemaal!

2 likes

Succes allemaal vandaag! :muscle:

2 likes

Voor mij zit het er al weer op! Wel lekker gelopen, nog even afwachten op mā€™n officiĆ«le eindtijd.

Wat een chaos in Utrecht. Nooit meer voor mij. Ze hebben de kwart op een gegeven moment de verkeerde kant opgestuurd. Dus toen liep ik op het halve marathon parcours. En geen verkeersregelaar die wist welke kant we nu op moesten. Dus nu ruim 15km gelopen/gewandeld.

Ja wat een chaos! Liepen op een gegeven moment over stukken niet afgezette weg etcā€¦ Heel bizar. En al die mensen die maar getraind hadden voor een 10.55, hoop er geen al te gevaarlijke situaties zijn ontstaanā€¦

Tot zover ook mijn idee rustig weer zoā€™n 10km te gaan lopen na mn blessureā€¦

Chaos bij Utrecht Marathon, deelnemers lopen massaal verkeerde kant op - https://nos.nl/l/2284230

Zo zonde! Gelukkig liep ik de Halve en heb ik nergens last van gehad. Maar wat een amateuristische organisatie. Ook bij het ophalen van de tassen.

Ja dat was ook echt chaos. Alles was op een hoop gegooid. Met inleveren dacht ik al hoe gaan ze dit ooit nog vinden. :joy:

1 like

Ik kom even blij zijn over mijn weekendje! Batavieren dus en 2 etappes gelopen voor verschillende verenigingen (waarvan 1 vereniging top 10 gehaald heeft! De andere rond plek 30.). Ik liep 4.45/km gemiddeld, wat voor mij echt hard is! En de slotetappe ging dus ook goed, zelfde gemiddelde snelheid zelfs! Maar echt, eindsprinten terwijl je een badjas aan probeert te doen is best lastig :joy:

En vandaag dus na een leuk feestje en weinig slaap de Beemster Erfgoed Marathon waarbij het draaide om de gezelligheid. En gezellig was het zeker en ik liep nog best lekker.

Maar nu zijn mijn benen helemaal stijf, ben het niet gewend om zo kort en hard te lopen. Hopelijk herstelt dit snel en kan ik binnenkort weer wat leuke trainingen draaien!

4 likes

Omg maar dat ophalen van je tas kon toch gewoon niet. Dat was echt belachelijk.

Ik liep ook de kwart, had nog nooit 10 gerend dus dit was wel even pittig haha :sweat_smile: Op dat moment vond ik het minder leuk maar nu vind ik het wel best grappig achteraf haha

3 likes

Goed bezig! Maar Huh, waarom een badjas aandoen?