Great British Bake Off

Hahaha Rosie. Komt denk ik ook wel door haar stem.

Vind haar baksel wel erg simpel ogen vergeleken met de rest.

Wie denken jullie dat er gaat winnen?

Huh de finale komt nu meteen? :astonished:

Steph is denk ik door haar veeeele keren star baker denk ik favoriet? Hoewel Alice mijn persoonlijke favoriet is haha.

Yesss

Ik denk ook Steph! Als ze een betere week heeft tenminste.

Ik denk ook Steph, zij is volgens mij ook echt jury favoriet. Ik zie liever Ă©Ă©n van de anderen winnen eigenlijk, vind de andere twee leuker.

Ja, is ivm een schemawijziging, paar weken geleden werd er een racisme-uitzending getoond op een zondag, waardoor de Bake Off-uitzendingen een week werden opgeschoven en de finale direct na de halve uitgezonden moet worden.

1 like

Ik heb niet zoveel afleveringen gezien maar vind die jongen denk ik het leukst. En ik erger me aan de pony van Steph :stuck_out_tongue:

Leuk dat ze nu eindelijk eens het verhaal achter de personen laten zien! Tijdens heel holland bakt laten ze dat veel meer zien voor mijn gevoel.

1 like

‘‘With good management, you don’t need good luck.’’

‘‘We wish her good
 management!’’

O.M.G. :face_vomiting: :star_struck:

Ahhh arme Steph

Ze staan nu wel allemaal gelijk denk ik! Maakt het wel spannender.

Spannend hoor. Denk dat we een mannelijke winnaar gaan krijgen.

1 like

Na dat laatste commentaar had ik verwacht dat Alice zou winnen! Wel leuke winnaar :slight_smile:

Jaa idd! Werden een beetje op het verkeerde been gezet haha. Wel erg verdiend hoor.

Oooh wat zal Steph nog hebben gebaald
 Zo vaak starbaker geweest.

Jaa deed gewoon pijn om naar te kijken :sweat_smile: denk alsnog dat zij al met al de beste bakker is, ze presteert alleen minder goed onder druk.

Ja, David heeft echt gewonnen omdat hij rustig bleef en een goede week had. Maar zij was wel echt beter.

Gaat er nog iemand kijken? Aflevering 2 vandaag.

1 like