Grappige uitspraken van kinderen

K zegt in plaats van piemel ‘Pino’. Dus elke keer als we hem verschonen is het heel enthousiast PINOOOOOOO!!1!!1!

:joy:

23 likes

We kijken formule 1, roept Y ineens ‘PAS OP! Komt een auto aan!’

22 likes

Ik: “kijk, ik heb m’n nagels weer eens gelakt!”
Vriend: “nou nou, wat chique!”
Kind: “ja, echt ziek”

35 likes

Haha ik zei dit vroeger ook, maar raakte nog wel eens in de war met al die sesamstraatfiguren. Dus toen ik eens stiekem had staan spieken terwijl mn vader aan het plassen was heb ik tegen mn moeder gefluisterd ‘dat ik papa’s ernie gezien had.’

:woman_shrugging:

28 likes

De oom van m’n vriend is gister overleden. Gelukkig brengen kinderen er luchtigheid in.

‘Nou. Ik denk niet dat hij nu rust heeft, hoor.’
‘Waarom niet?’
‘Nou weet je wel HOEVEEL mensen er dood zijn in de hemel? Er zijn ook dino’s daar hè? Volgens mij is het daar kei druk. Wel gezellig!’

:white_heart:

96 likes

Er stond een hiphopplaat op

Zoontje: “waarom gebruiken rappers zoveel vuile woorden?”
Ik : “omdat ze een klein pietje hebben”
Hij: “:hushed: écht?!”

15 likes

Leuk hoe dat werkt in een kinderhoofd hé. Ik kreeg vorige week een geknutseld rokje uit papier “voor mijn barbiepop thuis” :joy: :smiling_face_with_three_hearts:.

(Ik heb zelf geen kinderen en ook al járen geen barbiepoppen meer in huis, haha, maar dat ziet ze zelf blijkbaar wel als een evidentie.)

5 likes

Haha deze schets klinkt eerder als de hel.

1 like

M’n man en ik gaan twee dagen kindloos naar een hotel. Toen ik vertelde dat ik daar ook in bad ga vroeg de driejarige: “Mag papa jou dan ook afdrogen?”

26 likes

En, mag papa dat :crazy_face:?


B moest huilen een paar dagen geleden dus ik zei tegen J dat hij een flesje wilde. Zegt ze: Nee mam. Hij wil uit jouw borstels drinken.

14 likes

Dat mocht papa willen! Als ik ergens de kriebels van krijg is het andermans handen die aan mijn natte voeten zitten. Brrr!

2 likes

Hahaha, geniet van jullie weekend!

2 likes

Gaat helemaal goedkomen! We zijn 3 uur weg en ik ben al bijna vergeten dat ik een kind heb.

22 likes

Heeeerlijk

1 like

T deed net voor het middagslaapje voor het eerst een minidrolletje op het potje en was compleet gefascineerd. Hoor ik hem nu door de babyfoon ‘poep kijken ja, poep eten nee’ :joy::joy::joy:

55 likes

Mijn dochter gisteren voor het slapen verteld dat ik paaseitjes zou verstoppen…

Vanmorgen om 6.15 uur: “mam, jij zou toch eitjes gaan leggen?”

28 likes

:joy::joy:

1 like

Volgens mij kijkt J teveel play doh filmpjes…

“Goeiemorgen jongens, meisjes. Ik ga vandaag play doh filmpje maken cookiemonter’ :sweat_smile::flushed: incl hele tutorial

16 likes

Misschien moet ze gaan samenwerken met mijn nichtje! Die kijkt iets teveel MeisjeDjamila. Altijd als ze met mijn telefoon mag spelen staan er daarna altijd minstens tien ‘vlogs’ op die beginnen met “Hoi Djamila!” gevolgd door een betoog wat ze aan het doen is, een rondleiding door haar kamer of een make-up tutorial.

3 likes

Ik heb er hier ook zo eentje, ik ga stuk, maar ik moet er ook om huilen.

3 likes