Grappige uitspraken van kinderen

Haha ik moest hardop lachen

Dit klinkt zo logisch dat ik niet begrijp waarom dat nog niet ingevoerd is


16 likes

Ik spreek geen Fries verder maar mijn moeder noem ik wel altijd mem(mie). Dus vroeger dacht ik dat vader pep(pie) was hahaha.
(Oh en bedenk me nu dat niet iedereen Fries kent, heit is papa is het Fries)

8 likes

Vandaag zag een meisje mij voor het eerst en het eerste wat ze zei was “waarom ben jij zo lang?”

En later op de dag nieste een vriendin van mij en toen zei ze “jij niest als een blaffende hond.”

13 likes

Mn kind is een beetje doof denken we, ze verstaat vaak dingen niet goed.
Nu ging het over ‘haargroei middel’ zij:
‘Raar vermoeimiddel’

10 likes

Ik zei tegen de dochter van een vriendin (6) dat de mussen van het dak vielen. Haar reactie: ‘Nee hoor, ik zie ze niet’.

12 likes

Haha ik had even niet door in welk topic ik was. Dacht echt jezus wat is dat voor mens die zulke dingen zegt, hou gewoon je mond.

Maar het is een kind, niks aan de hand.

6 likes

Volgens mij heb ik al een keer gepost dat mijn dochter moeite heeft met het woord “roeren”. De eerste R wordt vervangen door een H. De garde is een roer, maar als zij het uitspreekt is het dus
 Ja. Hoer.

Ze was tv aan het kijken in de woonkamer en ik stond in de keuken. Was een programma over een soort elfjes die een lunch café hebben. En eentje ging dus toveren. Met haar garde.
Dus dochter roept in eens kei hard: ja hallo!! Je kunt helemaal niet toveren met een hoer!!! Mam!!! Dat is toch alleen om te hoeren???

Veeg me op.

52 likes

Ik moet echt iets aan het vloeken doen als er iets gebeurt.

Stootte laatst mijn kleine teen tegen de deuropening. En alle Jezus nog aan toe dat deed zo veel zeer. Dus gvd floepte er uit ipv kut, fuck.
Nu E (3 jaar) roept dan als er iets niet lukt of ze valt. God die dorrie!

29 likes

M’n buurjongentje van 5 speelt met een vriendje in de tuin:

“Wil jij mijn hartsvriend zijn?”
“Hey! Dat wilde ik ook al aan jou vragen!”

:heart::heart: M’n hart jongens. Ik vind dit zo lief!

65 likes

Een meisje net tegen mijn dochter:
‘Zo jij hebt mooie glitter laarzen! Die zou ik ook wel willen!’

Dochter:
‘Dan moet je ze kopen’

64 likes

Ok dit wordt denk ik dé topper van dit topic:

Neefje van 2 gaat altijd in hoekjes staan poepen in zijn luier. Gaat gepaard met veel gepers en gekreun:

‘Uuuh uuuuggh uuuh HEY DE POEP GAAT ER WEER IN!’

36 likes

Vrijdag ging een peuter huilen op werk omdat ik 3 keer doei zei. Ze kwam haar broertje ophalen en toen ging ze naar huis dus ik zei doei. Maar ze begon steeds weer te praten en dan rondde we het gesprek weer af dus zei ik nog een paar keer doei.
En toen was het: “PAAPAAAA ze zei 3 keer doei en dat vind ik niet leuk :sob:”

Het zware leven van een peuter.

Oh en we hebben een baby/dreumes die een beetje woordjes begint te zeggen en er hangen foto’s van ons bij de deur en toen wees ze daar en zei ze: “Paard!”
Joe dank je

42 likes

Oooh ik zit nu zo hard mn lach in te houden in de trein. Die “Joe dank je”. :joy:

4 likes

Ik was vandaag met mijn metekindje van bijna 4 aan het spelen (rond rennen), toen ze plots “pas op voor je hoofd!!” naar me riep, toen we de verzorgingstafel van haar broertje in snelvaart passeerden :joy:.

Die waarschuwing krijgt ze zelf heel vaak natuurlijk, omdat ze net die lengte heeft. Ik moet eerder oppassen voor m’n taille/buik :rofl:.

45 likes

De hele dag door roept de dreumes: oma God!

Minder ohmygod zeggen. :see_no_evil:

31 likes

Ik haalde vandaag mn nichtjes (4 jaar) uit school en zei tegen L. “Ik zat hier ook op school, leuk he?” Zegt ze “Oh ik heb je niet gezien hoor”

:joy:

66 likes

Mijn zoontje roept nu al een paar weken gafferdamme als hij iets niet lekker vind :sweat:

4 likes

Hahaha! Zo vertelde ik laatst aan mijn dochter dat haar kleuterjuf al op school werkte toen ik daar ook op school zat: ‘is ze al zó oud? Dan is ze al bijna dood!’

:rofl:

46 likes

:joy::joy:

De eerste keer dat ik ze ophaalde moest ik me voorstellen aan de juf waarop de juf tegen me zei “ooh ja leuk ze hebben het zo vaak over je!” Dus ik voor de grap “wat dan? Wel positief hopelijk?” Waarop de juf zegt “ja dat je wijn drinkt en dat zij het dan voor je uit de ijskast mogen pakken”

HAHAHAA KUT.
(Wel waar)

113 likes