Probeer eens een zacht bolletje erin
Excuses als het al gepost is, maar ik hou van pita-tosti’s.
Bijv. een pitabroodje met tomatenpuree, kipfilet (met zongedroogde tomaten) en ijsbergsla.
Als ongezonde tosti is old amsterdam met flinterdun varkensvlees (ligt tegenwoordig bij de grote gele supermarkt) en bbq saus lekker.
Ook lekker op een tosti: rode pesto en italiaanse kruiden
Net een tosti met brie en spianata romana gegeten. Was echt heerlijk!
De vlamtosti’s van Topking zijn favoriet hier.
Verder ben ik dol op zelfgemaakte tosti’s met;
- belegen kaas, geraspte cheddar, rode ui in stukjes en flinterdunne salami of ham
- feta en tomaat en een klein beetje olijfolie (feta smelt natuurlijk niet echt, maar is heerlijk)
- roomkaas, geraspte kaas en andere soort kaas (cheddar/smeltkaas/wat je hebt liggen)
- roomkaas met al uitgebakken spekjes
- jonge kaas, rode ui, tomaat, avocado
Bosvruchtenjam, brie en lente ui
Omggg zo lekker door dat pittige van de lente ui!! Maar ben sws ook dol op zoet zout combi’s
Turkse tosti
Turks brood beleggen met sucuk, Turkse kaas of jong belegen met een paar plakjes tomaat. Even in de oven of onder de grill.
Oeeeee had dit topic nog nooit gezien!
Anyways hier komt iets:
Brood naar keuze
Katenspek (geen idee of dit ook vega(n) te krijgen is)
Stroop
Kaas (ik lust graag jong belegen)
Mosterd
Ik eet nu een tosti knakworst en het is lekkerrrr.
Brood met currysaus besmeren, plakje kaas erop en daar knakworstjes bovenop (doormidden gesneden) en wat rode ui in halve ringetjes.
Is dit nav het recept van lekker en simpel? Ik wil die ook heel graag proberen! Denk komende week maar ff
Ja
Heb hem stiekem niet zelf bedacht maar weet ook niet meer waar ik hem vandaan heb maar geweldig is die zeker.
Avocado met plakjes jonge kaas (of oude kaas maar net wat jij wil), lepeltje sambal en een rode ui in ringetjes. Ook nog vrij vullend voor een tosti door de avocado
Niet echt een tosti en ook geen tip. Maar weet een van jullie wat er precies in een provencette tonijn zit van de Delifrance?
Landelijk assortiment. Heb al gegoogeld, maar vind ook niet echt passende recepten.
Ja tonijn, beetje mayo, gesnipperd rood uitje, kaas.
Maar wat verder
Misschien is het gebaseerd op een tuna melt en kan je die ingrediënten vergelijken?
De laatste tijd maak ik best vaak een kimchi tosti van zuurdesem met meestal cheddar of parmezaan of beide en dan nog een beetje gochujang en een heeel klein beetje honing erdoorheen en het is echt zooo lekker. Smeer soms nog de buitenkant in met parmezaan voor wat extra crunch
Ja zoiets is het wel, maar dan een beetje pittig. Enkele recepten van internet geprobeerd maar allemaal net niet.
Bedankt iig!
Avocado - chorizo - jonge kaas en dan chilisaus en mayo door elkaar gemixt erbij
Avocado - spek - jonge kaas
Brie - parmaham - honing
Brie - appel - walnoten - honing
Mozzarella - chorizo - pesto - tomaat
Cheddarkaas - tonijn - ui - kappertjes
Cheddarkaas - tomaat
Roomkaas - zalm - ui - kappertjes
Mozzarella - blauwe kaas - jonge kaas
Mozzarella - blauwe kaas - druiven
Knakworst - jonge kaas - chilisaus en mayo gemixt erbij
Pure hagelslag - banaan
Witte chocolade - banaan
Pittig gehakt - kaas (eventueel nog chorizo erbij)
Geitenkaas - druiven - walnoten - honing
Geitenkaas - spek - honing
Tijdens mijn zoektocht naar die provencette kwam ik iets tegen, tosti/turks brood/panini met ossenworst en truffelmayo. Net geprobeerd en erg lekker!
Ik had pas een tosti met tomaAt, oude kaas en dadel en het was echt