Gênante feitjes over je ex

Niet mijn ex maar van mijn beste vriendin

Hij was vegan maar in die 6 maanden dat ze met hem ging heeft ze hem nog nooit vegan zien eten, hij at gewoon ook broodjes shoarma etc

Toen ze met vrienden weggingen zouden mijn vriendin en haar vriend de boodschappen betalen. Dus een vriend vroeg kan je even allesreiniger halen? Wilde die vriend van mijn vriendin per se 1 euro terug omdat hij niet voor zijn allesreiniger ging betalen, echt Wtf.

2 likes

Omg dit klinkt als een oud collega van mij… Begint zijn naam met een D?

1 like

Een ex van me likte zijn bord altijd af :confused:

2 likes

Dan weet je zeker dat het eten lekker was :sunglasses:

1 like

Mijn ex duimde nog… ergens vond ik het wel schattig

1 like

M’n ex peuterde in z’n neus en at het op… :face_vomiting:

2 likes

Wow dit is echt extreem

3 likes

Nou extreem is wat overdreven, maar smerig was het wel. Hij deed het ook gewoon ongeneerd als we uit eten gingen ofzo. En tijdens verjaardagen etc. Dat vond ik wel naar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, ja mijn reactie was ook als een grapje bedoeld, het is namelijk niet ongewoon. Wel erg dat hij het zo publiekelijk deed zeg! Dat is trouwens ook echt typisch Nederlands :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja volgens mij ook haha. Ik zie wel meer mensen het ongeneerd doen maar als dat constant naast je gebeurt en vervolgens verwacht dat je hem zoent dan is het wel een ranzig idee :joy:

3 likes

Mijn ex vond het vies om eten van mijn vork aan te nemen.
Daarnaast lustte hij heel veel dingen niet, zoals croissantjes en sperziebonen. Croissantjes at hij uiteindelijk na een jaar wel. En toen ik heb op een gegeven moment een sperzieboon liet proeven, zei hij dat hij het niet vies vond. Vervolgens vroeg ik of hij dan eindelijk ook sperziebonen ging eten, maar het antwoord was nee. :roll_eyes:

3 likes

Croissantjes en sperziebonen. De gouden combinatie.

Mijn ex kocht een rat de dag nadat ik bij hem weg ging om mij te vervangen.

66 likes

Sorry toch maar weg want ik ben bang dat het te herkenbaar is.

13 likes

:exploding_head:

7 likes

Wooowww ZIEK

2 likes

Wow dit is echt heftig

1 like

Oooo vanwege de reacties ben ik echt zo nieuwsgierig!

2 likes

Haha ik nu ook🙈

Kan het nog een keer in de herhaling?

1 like