Gênante feitjes over je ex

Er zijn inderdaad een hoop bands die dat doen. Ooit eens een t-shirt gekregen als ik de darm vast wilde houden. Er waren te veel fans die er mee vandoor wilden. Vraag mij nog steeds af in hoeverre je die darm nou weer kan of zou moeten willen gebruiken

1 like

Why on earth zou een slager varkensbloed verkopen? Voor welk doeleind is dat?
Yo slager, doe mij maar 2 rundervinken en een litertje varkensbloed. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nou echt, wtf.
Hij stuurde echt suuupertrots foto’s als hij zoiets had gedaan.

1 like

Ik heb weleens 100 liter varkensbloed gekocht. Kan gewoon.

2 likes

Why?

7 likes

Mijn ex wilde nooit seks met het licht aan, dus na een jaar wist ik ook niet precies hoe zijn penis eruitzag. Misschien had hij er wel goede redenen voor, daar niet van. Maar eigenlijk toch raar hahaha

4 likes

Huh. Maar heb je dan ook nooit overdag seks gehad?

Dan waren de gordijnen dicht (mijn raam kijkt uit op heel de buurt), en als ik zou kunnen kijken, dan draaide -ie zich om. We hebben ook samen gedoucht, maar ik respecteerde dan wel dat hij niet wilde dat ik keek, dus dan keek ik ook niet.

2 likes

Mijn ex was gameverslaafd. Echt zo erg dat hij zijn dag- en nachtritme omdraaide om maar online te kunnen gamen en via een koptelefoon te praten met andere mensen uit bijvoorbeeld Amerika. Hij leefde dus 's nachts. Op een gegeven moment ging hij ook niet meer naar zijn studie (jawel: ICT) en werken was er ook niet bij want meneer had chronische buikpijn, zo erg dat hij niets kon behalve binnen zitten. Liters energiedrank wegwerken en elke dag blowen of bij vrienden thuis hangen kon dan weer wel. Hij was ontzettend lui, erkende dit ook en was hier ook trots op. Altijd als ik hem vroeg om iets te gaan doen (naar mij toe komen, de stad in, iets leuks doen) dan was zijn antwoord dan ook altijd: ‘nee, ik ben te lui, ha-ha!’. Hij at alleen maar junkfood, zijn wekelijkse uitje was boodschappen doen bij de Lidl om de hoek bestaande uit lasagna’s, diepvriespizza’s, liters energiedrank etc. Altijd als we iets wilden doen moest ik het betalen, want ja, meneer had geen geld en als hij iets had dan moest dit uitgegeven worden aan zijn games of zijn pc. De kers op de taart in dit verhaal was dat hij mega veel bewondering had voor een bepaalde man van eind 30 uit zijn dorp waar hij een x aantal keren per week naartoe ging. De desbetreffende man deed niets anders dan uitkering trekken, gamen, blowen en voor zwart geld spelcomputers ombouwen, hij had namelijk ‘geen zin’ om te werken. Mijn ex kon uren doorgaan over hoe geweldig hij deze man en zijn leven vond, dit leven wilde hij ook wel!
Note: we hebben 3 jaar een relatie gehad, en in het begin was deze situatie natuurlijk helemaal niet zoals hierboven beschreven, hij gamede af en toe 's avonds, ging naar school en werkte. Verder was ik in de eindperiode van onze relatie ontzettend druk met mijn thuisstudie en ik werkte fulltime in de horeca als tussenjaar (lees: 50-60 uur per week), dus veel hiervan ging ook langs me heen. God wat was dit ernstig, haha.

7 likes

Mijn ex kan echt niet zoenen. Ik was 18 toen ik een relatie met hem kreeg en niet super ervaren. Sinds het uit is, zo een 1,5 jaar geleden, heb ik heel wat mannen gezoend, en toen merkte ik pas hoe slecht het was. Zijn bed kwaliteiten waren ook niet om over naar huis te schrijven. Maar ik weet dat hij dat ook weet, want toen hij net met zijn huidige vriendin was, vroeg hij aan me hoe ik de seks vond. Heb maar gewoon gezegd dat het prima was, maar de waarheid is, dat het saai was. Maar vond het zo lullig om dat tegen hem te zeggen.

Ging hij wel naar de tandarts of mondhygienist? En hoe zagen zijn tanden er uit? Als ik 1x het tanden poetsen oversla voelen mijn tanden al zo ‘ruw’ aan, alsof er al tandsteen aan het opbouwen is :flushed:

1 like

Nope, in die 5 jaar is hij nooit naar een tandarts geweest. Zijn tanden zagen er geel uit en je zag van dichtbij ook zo’n wit laagje erop zitten haha. Ik weet echt precies wat je bedoelt met dat het ruw aanvoelt. Vroeg me ook vaak af hoe dat voelt na 2 jaar als het zelfs na één dag al merkbaar is haha, gadver

7 likes

De horror :dizzy_face:

3 likes

Nooooooooooooooooooooooooooooooooo

2 likes

@Diamonds jouw ex ‘wint’ wel dit topic tot nu toe hoor hahaha.

6 likes

Ja ik vind dit ook zó vies! Maar was hij gewoon lui?

Nouja je ziet maar weer dat je kansen op een relatie echt niet verkeken zijn als je een keer vieze adem hebt :joy:

Mijn ex liegt over vanalles en nog wat.
Bleek tijdens relatie vreemd te gaan , loog over salaris , wat hij in het weekend ging doen.
Hij kwam “leuker” over dan dat hij in werkelijkheid was .
Dan zei hij dat hij van alles ging doen in het weekend met vrienden en dan kwam ik een vriend tegen die me dan vertelde dat hij gewoon thuis zat te gamen.
Gewoon van die rare dingen .
Geen idee waarom hij dat deed.

Na 10 jaar hebben we zo nu en dan nog contact uit interesse naar elkaar toe hoe het gaat enzo .
Zag dat hij op vakantie was op insta dus ik stuurde een berichtje iets van de trant van fijne vakantie , mooi land geniet er van .
Hij reageerde daar weer op en zo ff een koetjes en kalfjes gesprek. Hij zei dat hij alleen op vakantie met een groepsreis was . Dus ik dacht nou wat tof dat je op een singles reis gaat. Hij vond dat ook wel tof van zichzelf

Zie ik 5 weken later op zn moeders Facebook exact dezelfde foto’s voorbij komen en foto’s van hen samen daar…

Snap gewoon niet waarom .

28 likes

Mijne deed het soms ook gewoon niet want dan was hij het vergeten??? Like hadden we om 3 uur afgesproken stapte hij om 2 uur zn bed uit dronk wat koffie en kwam langs. Dus ook met zo’n koffie adem. Ook als hij school had deed ie alleen wat mondwater en je kon echt zo goed zien dat het niet gepoetst was, helemaal geel :persevere:

1 like

Een oude vriendin van mij deed dit ook een hele tijd! Ooit heb ik haar daar mee geconfronteerd.

Haar reden was dat ze dan leuker gevonden werdt of dat ik/de rest dan moest denken dat ze een heel leuk bijzonder leven heeft. Op een gegeven moment werd het een automatisme om te liegen.

Dit is ook de reden geweest dat we elkaar niet meer spreken, haha.

Mijn ex was best wel ijdel en als we ergens tegenover elkaar zaten en er was een raam achter mij, dan checkte hij steeds achter mij in de weerspiegeling zijn haar. Zelfde als we langs een spiegel of etalage liepen. Best schattig. En belangrijk natuurlijk, zie mijn forumnaam.

1 like