Ja unravel is leuk! Je hebt nu ook deel 2 die je met multiplayer kan spelen
Ik heb net even de test versie van WoW Classic gespeeld, maar ik vind het echt veels te makkelijk? Een wolf was binnen 2/3 aanvallen dood en ik levelde echt heel snelā¦ Ook zijn er wat interface options die er bij de echte classic helemaal niet warenā¦ beetje jammer ditā¦
Ik wil ook weer helemaal opnieuw beginnen, maar straks ben ik ook verloren en kan ik niet meer stoppen
Oh ik ben over een uur thuis en ga het dan ook meteen proberen. Kon het afgelopen week wel al downloaden maar nog niet spelen, speel jij dan een beta-versie? Ben heel benieuwd, was juist best bang dat het me een paar jaar gaat kosten om lvl 40 te worden haha maar te snel is ook niet leuk
Haha, same here. Ik kan mij er dan echt dagen in verliezen en dat komt nu even niet goed uit.
Nee dit is de stress test ofzo? Die is verlengd. Het gaat intussen wel wat langzamer, maar had het idee dat die Classic server van een paar jaar geleden veel meer classic was dan dit. Ik ga maandag trouwens wel even namen reserveren
Hebben al meer mensen hun naam āgereserveerdā op WoW Classic? Lijkt me heel leuk om samen met mensen van hier te spelen, alleen moet je wel op dezelfde realm zitten, dus misschien handig om dat een soort van te overleggen?
Ja ik! Ik zit op Pyrewood Village. Ik had het vannacht om 12 uur al gelijk gedaan haha
Ah nice! Ik zit ook in Pyrewood Village haha. Wat is je Battlenetnaam? Mag ook in pm haha, vind t leuk om je toe te voegen als je dat wil!
Ik kan je geen berichtje sturen. Ik plaats het liever niet online, want ik speel via mijn broer zijn account (ja is ooit vanuit heel vroeger zo gebeurd). Wel toevallig dezelfde server haha!
Ik zit ook op dezelfde server en speel ook samen met @Rozevarken! Ik stuur jouw wel even een berichtje met mijn battletag, lijkt mij leuk om samen te spelen.
Odyssey vind ik echt een aanrader! Ik twijfelde er ook over omdat ik dacht ja misschien te kinderachtig of vind ik het niet leuk meer. Maar het zit echt heel erg goed in elkaar! Vond het jammer toen ik het had uitgespeeld.
Ik vind onverwacht lego city op de switch ook erg leuk! Voor mijn dochter gekocht maar nu zit ik er zelf helemaal in haha
Speelt hier iemand minecraft? Zo ja; ik sta wel open om een realm te kopen en met een groepje een wereld te bouwen. Lijkt mij leuk!
Speelt iemand Guild Wars 2?
Ja! Ik speel het in vlagen. Speel jij het ook, of ben je er benieuwd naar?
ik speel het ook, maar heb het al een tijd niet gespeeld omdat ik werkelijk niets snap van de heart of thorns expansion xD ik ben wel geinteresseerd in de nieuwste expansion