Ik las gister op Reddit dat winds of winter helemaal niet het laatste boek is?? Er komt nog een songs of spring ofzo. Oftewel: GRRM is dan allang dood en we zullen nooit het boekeinde weten
In hoeverre denken jullie dat het vision die Daenerys kreeg in het eerste seizoen (geloof ik, in ieder geval van die heks), realiteit wordt? Want dat zou betekenen dat zij leeft nadat King Landing compleet verwoest is en onder een plak sneeuw ligt.
Tormund is alive en kicking. #komkommernieuws
Oja ik was dit alweer vergeten. Maar strookt dat ook met die visie van Bran destijds? Ik denk gewoon dat alle bestaande voorspellingen uitkomen.
@Candace haha ja inderdaad!
Toen ik op vakantie was lagen er trouwens in meerdere hotels van die Wifi kaartjes met foto’s van Tormund erop. Het was zo raar en geweldig tegelijk.
En die clips
Ik denk dat ik alle seizoenen nog een keer terug ga kijken voordat het laatste seizoen begint. Ik weet redelijk veel nog wel, maar ik denk dat ik het einde meer kan waarderen als alles nog vers in mijn geheugen zit.
Heb ook de eerste twee boeken gelezen, maar ik wil eigenlijk nog niet verder gaan totdat het volgende boek wordt aangekondigd.
Jammer dat er in de nieuwe trailer geen materiaal uit het laatste seizoen zat. Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!
Voordat het nieuwe seizoen begint. Ga ik alles weer kijken. Kan het zo slecht onthouden allemaal, omdat het zoveel verhaallijnen zijn. Ben ook nog eens slecht met namen. Ben wel heel benieuwd hoe het eindigt.
-weg-
20 euro voor een handtekening! Wajoooo
@Banananana ja bizar he! Ligt aan DCC trouwens, niet aan de gasten, want die prijzen zijn altijd zo.
Ik denk de organisatie van DCC omdat ik al van meer mensen heb gehoord dat die acteurs iets gratis deden en dat de crew toen boos werd.
Verdiende ik maar zo m’n geld. Wie wil foto is 30 euro?!??!?!!!??!?!
ik wil je handtekening
vijf cent betaal ik ervoor
groetjes
Okej is goed stuur me rekeningnummer wel via pb
tikkie is ook goed hoor
Ik ga vanaf morgen alles terug kijken. Dan ben ik in april helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Mijn vriend heeft het allemaal nog nooit gezien hoop dat hij het ook leuk gaat vinden.
PARDON?!