Hoi.
Moet ik het dan nu nog een keer gewoon zeggen zonder excuses: sorry.
I was wrong en ik heb wel spijt.
Hoi.
Moet ik het dan nu nog een keer gewoon zeggen zonder excuses: sorry.
I was wrong en ik heb wel spijt.
Dit klinkt geweldig en ik ben boos op mijn trash school dat we als een stelletje plebejers zaten te vingerverven ipv met zand konden spelen
Heb jij al sorry gezegd voor je woorden? Of vind je dat pittig?
Ik snap het dus echt niet heh.
Ik mag boete doen, maar de woorden van Penny worden constant beschermd.
Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd hoe dat voor jullie werkt.
Ik meen mijn sorry en voel me er oprecht rot door. Waarom zijn haar woorden wel oké? Ik vond het respectloos en kwetsend.
Hmm ik zie dat niet zo. Ik vraag me echt af of ze het pittig vindt om sorry te zeggen.
Misschien heeft dat dan meer te maken met hoe jij dingen interpreteert, dan met wat @Penny_Lane heeft gezegd. Meerdere mensen hebben aangegeven dat kwetsende, waar je nu constant over door blijft gaan, niet te herkennen. Ik snap ook oprecht niet waarom je hier zo’n enorme heisa van maakt en waarom je het nodig vindt om hier zo lang over door te drammen, want je komt (in ieder geval op mij) zo langzamerhand echt over als een stampvoetend klein kind dat haar zin niet krijgt.
En mijn interpretatie kan niet juist zijn? Kan een persoon niet zelf bepalen of hij of zij gekwetst is?
Ik lees jullie woorden en ik ben het er gewoon diep mee oneens.
Maar ik denk dat ik even een paar dagen alleen in vrolijke topics kom, want ik ben moe van de discussie en heb het gevoel dat mijn kant onbegrepen is.
Sorry voor de herres.
Ik merk vaak aan jou dat je iets probeert uit te lokken of een mening keihard als een bom dropt. Maar als mensen er dan iets van vinden vaak op een inhoudelijke manier. Maak jij er van dat jij de enige bent met een speciale mening en probeer je die door te drammen en is heel het forum ineens gemeen.
Haha mwoah valt wel mee. En ik merk ook wel vanalles aan jou, maar vind je toch tof. Respect voor elk forumlid.
Maar wat vond je er dan zo kwetsend aan? Want ik zie niet aan haar bericht wat zo kwetsend zou moeten zijn.
Dat heb ik al benoemd in het topic gister.
Ja. Bedankt voor je helpende advies haha. Wat is dit voor open deur?
Huh ik heb gewoon respect hoor. Je kunt prima respect hebben en het oneens zijn of iemand vervelend gedrag vinden vertonen
@Twonights ik snap dat je, na een felle discussie waarin je zelf je excuses aanbiedt, ook graag excuses van de tegenpartij ziet. Maar zoals je zelf al zegt, zit je nu niet lekker in je vel en heb je de neiging expres de discussie op te zoeken. Misschien beter om het te laten gaan? Je gaat toch niet de reactie krijgen die je wenst en op deze manier is er alleen maar sprake van frustratie na frustratie voor alle kanten.
Allright. Zoals ik al eerder aangaf: ik neem even een rustpauze van sommige topics waar emoties sneller opspelen. Lijkt me beter voor iedereen.
Ik ben het wel met je eens.
Nou, dan het leed dat een relatie heet maar weer eens bijlezen
Maar om even terug te komen op dat zacht zand… is dat van dat kinetic sand ofzo iets. Of gewoon normaal zand wat heel zacht is.
De vorige keer kwam er op het forum een quote voorbij in een andere context (volgens mij een discussie over rasisme), de strekking van die quote was dat anderen niet voor jou kunnen bepalen of iets kwetsend is. Iedereen was het daarmee eens, maar nu het over een andere situatie gaat en @Twonights aangeeft dat ze zich gekwetst voelt dan kan het ineens niet omdat niemand snapt waarom. Dat je je gekwetst voelt hoeft toch niet altijd objectief gerechtvaardigd te zijn?
Ah thank lord dat hadden wij wel! Ik dacht al ik heb iets gemist in mn jeugd.