Ik weet inderdaad weinig van het hele “woke” zijn. Ik weet niet eens wat het betekend. Over genderneutraal wordt in mijn omgeving erg lacherig gedaan. Zwarte piet Weet ik niet of het racistisch is en greta heb ik nog nooit naar gekeken.
Dit alles omdat ik niet de energie heb om mij er in te verdiepen. Ik ben tegen discriminatie, vind het klimaat belangrijk en ben ook voor het iedereen accepteren voor wie hij is.
Maar verder heb ik een heleboel psychische diagnoses, een zoontje van 3, een man en een huishouden. Ik lees of kijk Express geen nieuws omdat ik daar niet tegen kan. Politiek heb ik geen verstand van en ik stem ook nooit.
Ik heb schijnbaar andere interesses/meningen dan de meeste mensen op dit forum.
Ik weet gewoon te weinig van deze onderwerpen en blijkbaar zeg ik daarom dingen die anderen kwetsen omdat ik gewoon niet weet dat het kwetsend over komt.
En nee ik ga me er nu ook niet in verdiepen. Ik heb daar gewoonweg geen energie voor.
Nu mogen jullie me allemaal gaat haten, prima, maar ook ik ben wie ik ben en zou het fijn vinden als dat ook geaccepteerd wordt.