nou zeg party pooper, knap om hier negatief over te doen!
Ik vind verder alles hier fantastisch
Snel verander haar titel naar party pooper.
Ik vind het niet leuk als mensen een titel voor zichzelf verzinnen.
Ik vind het irritant dat je perse minimaal 50 posts moet hebben om in het members only gedeelte te kunnen meelezen/schrijven. Zit al sinds 2005 (of misschien nog wel eerder) op het forum, heel veel gepost ook, maar wel altijd als ik mij geroepen voelde ging ik reageren op een topic, en anders niet… maar goed… ik zat dus op het vorige forum ook in het strak in je zwempak topic en daar kan ik nu niet in meelezen/schrijven misschien beetje kinderachtig maar vind dit enorm irritant
ik wil dat bolletje met 15 gewoon weg hebben gvd ik kan dit echt niet langer meer aan!!!
Je zou het topic op negeer kunnen zetten, aangezien hij toch gesloten is.
omg ja!!!
Gebeurt dat nog steeds? Offtopic discussies zijn de beste!
Ik heb gisteren pannenkoeken gegeten. En jij?
Terug naar de forumergernissen!1!
Cous cous salade!
Pff altijd dat gejank als iemand even offtopic gaat.
Mogen daar dan ook poffertjes besproken worden of moet ik daar daar een apart topic voor maken?
Wel members only graag want heb geen zin in dat allerlei mensen meelezen over mijn pannenkoeken- of poffertjesvoorkeuren.
Je kan die topics gewoon negeren hoor!!! Als je het niet leuk vindt lees je toch niet mee
Don’t mind me, even spammen om de 50 te halen voor het pannenkoekentopic.
en ineens komen er nog meer forumergernissen naar boven lees ik haha
Echt jammer deze reactie.
Niet echt een ergernis, maar ik was verbaasd toen ik voor het eerst het “stel je persoonlijke vraag” topic opende. Ik had persoonlijke vragen verwacht richting een specifieke forummer, of over een eigen situatie waar je advies over wilde ofzo. Niet echt een topic waarbij je vaak moet kiezen tussen verschillende opties op een triviale vraag. Waarom staat het woord “persoonlijk” erbij.