Forum Feminarum bestaat 1 jaar!

Haha die hoedjes zijn zo droog! :joy: Laf it! :heart_eyes:
Thnx iedereen! Zowel alle forummers voor alle gezelligheid, lieve en grappige posts. En natuurlijk de moderators voor al het werk dat jullie hebben aan het forum.

Super leuk om al die feitjes te lezen. Bedankt forummers en mods voor mijn leuke tijd hier! Moest even overtuigd worden maar ik ben helemaal blij hier.

:heart:

Alweer 1 jaar! :orange_heart:

Gefeliciteerd @moderators en medeforummers, en bovenal: bedankt dat jullie dit forum elke dag weer zo gezellig maken! Ik voel me hier helemaal zu Hause.

2 likes

zie ik dat nou goed, heb ik taart? jullie kennen mij zo goed.

Blij met dit forum na het overlijden van de vorige!

12 likes

Ik vroeg me al af wat er met de feesthoedjes was. Maar <3 it. Gefeliciteerd nog iedereen!

1 like

Omg mn topic made it! Gefeliciteerd allemaal! Voel me erg feestelijk met mijn hoedje! :tada:

1 like

Gefeliciteerd!! Voor de gelegenheid maar eens geregistreerd als gebruiker… (voorheen las ik alleen mee)

16 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd! Op egf was ik geloof ik alleen maar lurker, ben heel blij dat ik inmiddels actief meepost. Jullie zijn mijn ‘geheime vriendinnen’ :smirk:

8 likes

omg, heb een taartje bij mn naam! :joy: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb me na heel lang meelezen ook maar eens geregistreerd :blush:

7 likes

Bedankt, moderators en admins voor jullie werk aan dit forum! Het is hier zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts: Op naar nog vele jaren allemaal!