Hamilton +5
Oh omdat er 2 violations zijn, komen er dan 10 seconden bij?
@Bergson haha ja dus
Hamilton +5
Oh omdat er 2 violations zijn, komen er dan 10 seconden bij?
@Bergson haha ja dus
plus 5 = 10 hahahahaha
Ik wil die boordradio wel even horen hehe.
Leuk trouwens dat dit weekend net Netflix filmt bij Mercedes. Mooie content al geschoten gister en vandaag.
Lewis is weer lekker aan het klagen
Nou echt heā¦ gaat het record vandaag misschien toch aan zān neus voorbij
We zitten in de auto in het buitenland, dus volgen de GP via NOS liveblog en FF, haha, wat is de bandenstrategie van Max? Weet iemand dit?
Wat een lullo ook die Hamilton. Legt zijn spullen neer en pakt de handdoek van Bottas van de #1 tafel. Vorige keer al de #1 bokaal van Max meenemen.
En nu die vraag ontwijken. Jeetje wat een slechte verliezer, en dan is het ook nog je teamgenoot die het wint.
Ja echt haha. Ik geniet echt hiervan.
Ja bah. Ik ben eigenlijk ook van mening dat hoewel die waarschijnlijk heel binnenkort Schumacher gaat evenaren, hij niet zoān enorme legende is als Schumacher. Ook door dit soort dingen, hou toch op man
Hebben ze nu de handschoenen aan omdat Lewis de vorige keer het Breonna shirt aan had?
Klapte Lewis nou niet voor Valtteri? Wat een teamgenoot toch he.
Laatste tijd begin iedereen steeds meer en meer te zien wat een arrogante kwal Hamilton eigenlijk is. Hij kan ook nooit eens even blij zijn voor een ander hĆØ.
Ja, met dank aan lewis. Omdat hij een politiek shirt aan had de vorige keer.
En hij doet niet mee met de champagne. Oh toch wel. Nee, nou nee eigenlijk niet hahaha.
Handschoenen zijn lokaal Corona-protocol, ze moeten nu wel hun racepak tot de nek dicht hebben op het podium vanwege het shirt van Lewis
Wel heel zuur als je het hebt gevraagd en je team koppelt terug dat het OK is, dan zou ik ook geen happy camper zijnā¦
Ik denk dat als ze geen goede motor vervanging kunnen regelen die Mercedes aankan dat Max uiteindelijk weg gaat bij red bull
Ben benieuwd inderdaad. Als niemand een motor kan leveren moeten ze weer aan de Renault van de FIA.
Hoop nog altijd dat Max bij ooit Mercedes gaat rijden, maar Russel zal wel voorrang krijgen.