Formule 1

Ik lees online wel dat er meerdere mensen zich ergeren. Maar ik vind ze heel fijn en sympatiek. Hun zijn racen, met heel hun hart, kan ik wel waarderen.

Ik vind het helemaal geen stomme kerels, maar ik erger me ook regelmatig zodanig kapot aan hun commentaar dat ik zou willen overschakelen naar de engelse zender, aangezien ik dat dan moet gaan streamen via laptop vind ik dat meestal teveel werk. Maar werrrrrkelijk, Olav heeft het zo vaak bij het verkeerde eind, dingen kloppen vaak niet en zn opmerkingen vind ik vaak ook niet leuk.

Wat is de reden dat jij je zo aan hem ergert?

Nou precies dit, het zullen vast leuke kerels zijn verder hoor, maar somsā€¦ bij Olav is het vooral dat hij bepaalde gebeurtenissen gewoon helemaal mist, of ze pas in de herhaling ziet. Soms heeft hij het inderdaad ook bij het verkeerde eind. Zoals vandaag toen Ricciardo Ocon wilde inhalen maar er in eerste instantie niet voorbij ging. Olav was er van overtuigd dat Ricciardo er zeker een halve ronde voorbij was en dat ie toen weer terugviel, maar dat was helemaal niet zo. Dan denk ik echt kijk eens goed?! Haha. En slaat vaak net de plank mis (voor mij) met zijn grapjes en opmerkingen.

Jack vind ik wel beter, maar hem vind ik in interviews weer vaak cringe en ā€œgrappigā€ proberen te zijn maar soms slaan zijn opmerkingen nergens op.

Hahaha zo deze rant is eruit. Maar ik denk wel dat er vooralsnog geen andere mensen zijn die hun werk kunnen overnemen hier in NL. Er zijn nou eenmaal niet zoveel F1 commentatoren als voetbalcommentatoren.

Precies wat je zegt, ik denk ook niet dat er in NL veel andere opties zijn, althans ik ken ze niet. Ik vind degene die verslag doet van de vrije trainingen wel wat prettiger om naar te luisteren!

Vandaag stoorde mij wel dat ie reageerde op zoā€™n verwachtingsplaatje van Bottas die op dit tempo binnen 17 ronden Verstappen zou kunnen inhalen. Toen begon Olav te lachen van jaaa nou fantastisch dan is ie misschien in de buurt, maar zie Max dan nog maar is in te halen zo kort voor de finish. En dan 6 ronden later (oid) zit Bottas al in Max zn staart en zegt Olav, alsof hij dat ook allang wist, ja dat is natuurlijk niet meer te voorkomen dat Bottas hem inhaalt, een sitting duck noemde hij hetā€¦

Ooooooh ik erger me er dan zooo aan dat ie niet zegt: nou, dat had ik 6 ronden geleden niet aan zien komen! Maar dat ie het zegt alsof hij dat ook wel wist, zo irritant!

Ik vind Jack ook minder vervelend eigenlijk. Kijk, ze zijn altijd allebei super enthousiast en hebben vaak wel interessante dingen te vertellen, maar toch vind ik ze overwegend irritantšŸ¤£

Die Robert Doornbos vind ik trouwens ook niks.
Ben lekker positief vandaag :sunglasses:

1 like

Ik vind ze juist ook heel erg fijn. Omdat mn vriend niet zo goed Nederlands kan kijken wij soms ook de Engelse maar die blijven maar blaten, de hele tijd. Omdat die met meerdere commentaar geven is het nooit stil. Olav houdt tenminste afentoe zn mond. En ja, hij heeft het soms verkeerd maar hij weet ook veel en heeft hart voor de sport.

1 like

Lekkere start voor Max!

2 likes

Echt relaxed dat ze die auto hebben kunnen maken.

Mijn internet liep even vast maar waarom duikt iedereen meteen de pitlane in?

Zo zeg dat, wat een stress voor die mannen!

Het was te droog voor de groene banden, dan ben je op de geel en sommige op rood veel sneller

1 like

My god. Ik was speciaal van het strand gekomen (vakantie haha) om de race van Max te kijken haha. Gelukkig rijdt hij. En ook goed zoals het nu lijkt! :raised_hands:t2:

Meh de ziggo app doet 't niet

Jaa zo shit he!

Jeetje, wetende dat max 30 min voor de start nog in de muur stond.

Ik luister nu maar via radio 1 om toch nog iets mee te krijgen, hopelijk is het snel weer te bekijken!

Hier doet ie het weer!

Hier doet die t ook weer!

Andddd its gone :weary:

Hier gelukkig ook weer!
Ben benieuwd naar de regen zometeen :cloud_with_rain:

1 like

nou die regen was ook een tegenvaller haha. Vind het niet zoā€™n boeiende wedstrijd maar Verstappen kan allang blij zijn dat hij zoā€™n stabiele race rijdt haha