Formule 1

Nou ja, nog redelijk sympathiek dat hij zijn fout toegeeft.

Zou wel grappig zijn, Max en twee ex-Red Bullers/Toro Rosso.

1 like

Ik vind het echt een jankmuil.

Hoop dat iemand van Redbull laxeermiddel in zijn drinken doet.

2 likes

Wat een race

5 sec straf voor Hamilton!

En terecht! Wel jammer dat Sainz niet op het podium mocht in plaats van Hamilton

De FIA heeft motoronderdelen van Ferarri in beslag genomen voor onderzoek. Ben benieuwd of er aap uit de mouw komt.

Ik ben benieuwd morgen! Wel bizar dat het dan nu (weer) gaat beginnen, voelt toch een beetje vreemd haha

Ik heb er echt heeeeeel veel zin in, inderdaad heel benieuwd hoe iedereen er voor staat

Vind het echt niet kunnen hoe Ferrari nu omgaat met Vettel. Hij is niet meer op de top van zijn kunnen, maar ze kunnen hem echt niet zo afserveren hoor, heeft hij niet verdiend.

Hoe bedoel je dit?

Leclerc was ook aardig slecht.

Leclerc was slecht ja inderdaad. Ik had het verder niet over de kwalificatie van vandaag, maar meer wat zich voor de start van dit seizoen heeft afgespeeld. Ferrari deed het voorkomen alsof ze in goed overleg met Vettel waren overeen gekomen dat hij na dit seizoen zou stoppen, maar hij wist er dus niets van en kreeg in mei opeens een telefoontje met de mededeling, terwijl ze in december al gesprekken met Sainz hebben gehad. @Nox

Zoals ik het begreep wilde Vettel meer en meer. Dus ik vraag me dat wel af.
En ja eerlijk Vettel was al niet meer zo goed de laatste tijd.
Maar je weet gewoon dat je bij deze sport ineens aan de kant staat. Kijk maar naar Hulkenberg of Gasly

Maar gasly stond niet ineens aan de kant. Hij presteerde gewoon echt te slecht om aan te houden. Vettel daarintegen draaide nog wel gewoon mee in de top 5

Top 5 is misschien voor Ferrari niet goed genoeg.
Kam ook altijd gebaseerd zijn op dingen die naast de auto gebeuren.

Gasly zag het aankomen, is ook uitgebreid gedocumenteerd in drive to survive. En ja, Vettel misschien ook wel en hij was inderdaad niet meer zo goed als dat ie was. Maar hij kreeg ook minder kansen vind ik. Maar goed het gaat mij vooral om de manier waarop. Als Vettel zijn mond had gehouden tijdens de persco, had Ferrari mooi het verhaal op kunnen houden dat het in overleg ging maar ja, dat deed hij niet. En het argument van Binotto dat Vettel niet kon laten zien hoe gemotiveerd hij nog was om voor Ferrari te rijden vind ik zelf onzin. Vettel was mijns inziens nog gemotiveerd en heeft dat tot het einde van het vorige seizoen laten zien, hij had gewoon pech dat de coronacrisis toesloeg.

Wat zijn jullie top 3 voorspellingen voor morgen?
Ik zeg Verstappen, Hamilton, Bottas.

Bottas, Verstappen, Hamilton

Ik denk Hamilton, Verstappen, Bottas

Ik heb zoveel zin om morgen te kijken!! :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Hamilton krijgt geen gridstraf. Vroeg me al af hoe dat zou verlopen.