Ik gun Leclerc helemaal niks. Ik ben net zo’n zure verliezer als Max
Ik had hem alleen de 1e plek gegund. Nu jat hij punten van Max.
Wat een kut einde.
Leclerc heeft helemaal niks gejat. Als je het zo wil bekijken is het Renault die de punten van Max heeft vergooid.
Kit riccardo
Och zegt ‘ie nog sorry ook, arme Leclerc
Dat doet Hamilton altijd wel goed.
Waarom heeft iedereen zo’n medelijden met Leclerc? Homeboy rijdt in een van de beste wagens en krijgt de podia praktisch in zijn schoot geworpen in zijn eerste seizoen. Ik vind het sneuer voor Max. Een van de beste coureurs en een auto die je constant van de winst weerhoudt.
Ik ben een beetje verliefd op hem dus kijk hier niet objectief genoeg naar haha
Zelfde vraag: waarom gun je het Max zo? Ik kijk naar Formule 1, niet naar Max. Uiteraard ben ik altijd een beetje meer voor Max, maar nog ben ook nog objectief genoeg om naar andere te kijken. Leclerc reed ontzettend goed afgelopen dagen en dan gun ik het hem meer. Vorige race reed hij ook goed, maar hield teamorders hem tegen. Dit is niet de baan voor Red Bull, Max komt vanzelf aan de beurt.
Daarbij, Max gaat vanzelf naar Mercedes en dan zien we hem vaak genoeg op het podium.
Nah, is niet dezelfde situatie. Je weet dat Leclerc dit seizoen nog genoeg top 3 zal rijden. En dat is voor Max nog maar afwachten. Maar sowieso, je kijkt toch ook geen voetbal en dat je voor geen enkel elftal bent Wat is de lol daarvan.
Daarom ben ik altijd een beetje meer voor Max. Maar uiteindelijk ben ik ook voor andere: Bottas, Ricciardo, Hulkenberg en Raikkonen zijn een paar favorieten. + wie gewoon het beste heeft gereden het hele weekend.
L.A.M.E.
Ik noem het: liefhebber van de sport, niet alleen van Max
Same! Ik kijk nu 19 jaar F1 en coureurs komen en gaan, wisselen van team etc. Liefhebber van de techniek, acties en onvoorspelbaarheid. Door de combinatie van trainingen, kwalificatie en de uiteindelijke gp op verschillende tracks geven voor mij weer iedere keer meerdere favorieten!
Ik lig in bed te kijken
Ik kijk ook vanuit bed ben benieuwd wat ‘t gaat worden vandaag!