First Dates

Haha ja toen zijn topics op waren, echt sneu.

2 likes

En angelica over dat ze Engels al moeilijk vindt en Nederlands eigenlijk ook hahaha

2 likes

ah ik vind die Coen wel een schatje, raak alleen een beetje allergisch van z’n date

Pittig wijffie die oude vrouw trouwens! Leuk

1 like

Even hè jongens; geen idee of ik dikke spuitelf ben, maar heel dat first date restaurant is gewoon een film set???

Hahaha ik loop een media opleiding en ben echt teleurgesteld in mijzelf dat ik het niet door had. Een collega van mij ging eten als figurant bij first dates, maar ik zag dit echt niet aankomen :disappointed:

1 like

Huh het is toch opgenomen in Dauphine? De buitenkant is dat in ieder geval wel geloof ik.

Ja ik dacht dat dus ook, maar volgens mijn collega was het gewoon een studio.

Stom. De Engelse versie is wel in een echt restauant.
Is het niet Dauphine omgetoverd tot studio? Echt raar om de buitenkant van een hele andere plek te gebruiken… al doen ze dat in films natuurlijk vaak.

Aaaaah idk, ik weet in ieder geval dat het eten ranzig was. Een vriendin van die collega zat ook de hele tijd iets te doen met haar hand (geen idee wat), toen kwam er ook iemand van de productie naar haar toe om te vragen of ze wel écht zo op tv wilde aangezien ze te zien was op de achtergond

Oja ik herinner mij dat ze echt nadrukkelijk zei dat het een studio was

2 likes

Ik heb helemaal zin om te daten als ik dit programma kijk, en zou me ook echt graag willen opgeven
Maar ik heb al een vriend haha
Die spanning van het daten en iemand nieuw leren kennen vind ik zooo leuk

2 likes

Deze aflevering was zo leuk! Ik vond Ludwig en Dina heel leuk. Dat zij hem jongeman noemde en hij haar meissie vond ik heel aandoenlijk. Jammer dat er geen vervolg in zat.
De goudvisman vind ik zo ongemakkelijk. Zijn date heeft alleen verteld dat ze met honden werkt en toen onderbrak hij haar weer gelijk :confused:
En die Haagse gast ging echt snel zeg, dat ie al zo liet doorschemeren dat hij NY nog niet had geboekt omdat hij dit eerst even wilde afwachten.
Nu al zin in morgen!

2 likes

Ik ging stuk over die goudvis, man man man.

Ik vind dit trouwens echt een geweldig programma.

3 likes

Ik kijk nu die van gisteren terug. Wat een vraag “proppen of vouwen?” "Ja, ik denk dat het niks gaat worden tussen ons want jij vouwt je toiletpapier.
En dan daarna dat die man vertelt over smaak en emotie, wat niet heel gek is terwijl zij zegt “ja ik wil niet snel mensen raar vinden, maar smaak en emotie???” Jij bent lekker met je proppen of vouwen

7 likes

Ik vond dat ook niet echt een persoon om uit te nodigen op mijn verjaardag, nee. Ze was niet veroordelend maar stiekem vond ze wel overal iets van.

2 likes

Ja dat vond ik ook inderdaad. Zo ruimdenkend was ze niet

“En voor de art, je weet toch”

2 likes

zoooooo saai en cliche om als man te gaan zeiken over “”“stereotypisch”"" rijgedrag van vrouwen

ooh en hij gaat vragen of ze zijn naam nog weet en nu weet hij die van haar niet meer :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: deze gast vind ik irritant

7 likes

Maar ze vroeg er zelf ook naar “durf je bij een vrouw in een auto”. Dan lok je zo’n antwoord ook uit. En als ie dan zou zeggen van wel, zou ze soort van verbaasd/trots reageren?

1 like

oh dat stuk heb ik gemist eigenlijk

maar alsnog: vind helemaal niet dat dat uitlokt tot een kut antwoord / vraagt om trotsheid

Maar waarom zou je niet bij een vrouw in een auto durven? Ben het verder met je eens hoor! Vond het ook irritant hoe hij daar op in ging.

nouja het stereotype dat vrouwen slecht kunnen autorijden bestaat dus wss wilde ze gewoon een grapje maken :stuck_out_tongue: