Hahaha wat top dit. Hardop gelachen.
@carrotcake wanneer krijg je een contract bij Disney?
En @Otzi en @Soy.peor doen jullie ook verzoekjes? Zo van: nummer X in genre Y met de stem van Z?
Hahaha wat top dit. Hardop gelachen.
@carrotcake wanneer krijg je een contract bij Disney?
En @Otzi en @Soy.peor doen jullie ook verzoekjes? Zo van: nummer X in genre Y met de stem van Z?
Shit, ik ga hier helemaal stuk
Laatste uur!!!
Wie biedt nog???
Hahaha ik wil best wel andere nummers verkrachten hoor
Had even niet bedacht dat het moeilijk is om leuke combiās te bedenken dus ik laat het creatieve deel liever aan jullie over. Of aan andere forummers?
@otzi kan je Yummy van Justin Bieber herinterpreteren? Eventueel gruntend of als James Blunt.
En @Soy.peor ik dacht dat jij misschien aan de slag kon gaan met iets van Acda en De Munnik. Met een lekkere beat erbij!
Ik heb cd van mij even door google translate gegooit en dit er van gemaakt hahahaha
Ik heb uiteindelijk besloten hem met mijn Cartman stemmetje te doen
Jouw lach is zo heerlijk. Was jij trouwens niet diegene die die stem van die gast van You are beautifull ofzo kon na doen.
Hahahaha ja klopt die zit ook in mijn stemmetjes repertoire hahaha
Goede les van je dochter
Ik moest zo lachen toen je zei āIk praat met onbekende mensen op het internetā, en helemaal toen je dochter dat toch niet zoān goed plan vond. Te lief haha
Wat een dotje!
hahaha dit is te grappig!
Echt leuk mijn stem zo
Handig dat er een ouder berichtje van je er boven staat wand kon ik even goed het verschil horen. En Jeetje ik zou maar gauw onder de wol kruipen. Klinkt nie goe nietš±
Ja, ik drink zo nog een kop thee en dan ga ik lekker liggen