Grappig, je hebt een beetje een accent dat op het dialect hier lijkt
Wil je het trouwens in de originele versie of mag ik van dat rap stuk een r&b ding maken.
Iedereen mag z’n eigen interpretatie gegeven.
Misschien moeten we t even in stukjes verdelen en dan mag je geheel LOS gaan met je eigen uitvoering
Ja net zoals Dory denk ik
Aangezien ik mijn vriend morgen de hele dag een Star Wars marathon in prinses Leia pak heb beloofd, heb ik 'm alvast opgenomen.
Net of ik een disneyprinses hoor.
Ik heb het hele nummer nog nooit gehoord (en dacht heel lang toen er hier over werd gesproken dat het om het Wilhelmus ging), dus ben heeel benieuwd om jullie versie voor het origineel te luisteren! Ik geniet er nu al van.
Wat doen wij jou aan?? Jij legt de lat freaking hoog haha. Ik ga morgen naar een muzikaal vriendinnetje misschien kan zij me helpen om het rap gedeelte op te nemen.
Pfff alsof Ali B kan rappen. Die gast heeft nog minder ritme dan mijn moeder en die is al hopeloos. Gewoon een beetje blaffen in je microfoon en je zit snor
Dankjewel Ik heb dit meteen maar even gequote op de voorpagina van mijn website aangezien ik reviews tekort kom en dit mijn lievelingscompliment is
En @Soy.peor, ik verheug me er nu al op!
Trap jij af?
Kroepoek is al begonnen haha als @Zemraluani het volgende stukje doet dan doe ik vanmiddag het rap stuk hahaha. ( waarom beloof ik dit)
Ik heb nu bezoek in de tuin staan waar ik zit dus ik wacht ff tot vanmiddag.
Ik kan alleen nu dus ik heb de eerste zin opgenomen. Ik kan dus niet fluiten.
Nou dit klinkt allemaal best goed. Waag me de niet aan, te vals
Wij zijn bezig met een regae versie jahahaha
WHAHAHAHAHA
Hhaahha dat was zo leuk om te doen.
Weet niet waarom, maar werd hier gewoon emotioneel van
PRACHTIG WIJFFIE