FF-Talk

Hahaha omg :joy::joy:

Ik heb er al een standaart op mijn mobiel staan. En als ik hier op uploaden klik dan komt die te voorschijn.

1 like

Ja bij mij gaat t ook zoals bij pretty

1 like

Je kunt gewoon zo’n dictafoon app downloaden! Ik nam het daar op, dan deelde ik het met mijn drive en uploadde ik het hier vanaf m’n drive (klinkt als meer moeite dan het is).

Haha wow wat gebeurt er hier allemaal :joy:? Ik dacht dat dit topic een soort crossover was van Womentalk?!
Ga straks even alle geluidsfragmenten afluisteren. Beetje awkward met mn vriend naast me op de bank nu…

8 likes

Ik zou die van mij overslaan als je vriend naast je zit…

8 likes

:joy::joy::joy: hahaha. Hoop dat je geen nachtmerries krijgt vannacht!

1 like

10 likes

Bijna iedereen heeft accent hier hehe

1 like

Haha ik kan dat wel bevestigen hoor haha, je klinkt inderdaad in jet echt hetzelfde als je opgenomen stem

1 like

11 likes

22 likes

wauw ik ben dit al meer dan een uur aan het luisteren, zo veel stemmen die echt niet passen bij hoe ik mensen had voorgesteld, maar wel heel leuk!

7 likes

Ga jij nog wat vertellen?

Wat ik dus raar vind, voor m’n gevoel klinkt mijn stem opgenomen veel hoger dan in het echte leven (terwijl ik me van filmpjes van vroeger kan herinneren dat het eerder andersom was)

3 likes

@Madrid je kan ook een computer proberen? Ik heb het met QuickTime opgenomen steeds.

1 like

Ahhhhhhh dit was oprecht lekker totdat je die belletjes(?) aan het einde neerklapt op tafel

1 like

Ik heb deze standaard op mn telefoon (Samsung)

2 likes

Je klinkt als een dermatologe die met een nette en heldere stem uitlegt wat ik mankeer. Maar dat ik de diagnose niet zo erg vind omdat je stem rustgevend is.

4 likes

Waar kan ik je ASMR kanaal vinden?

4 likes