Bij deze even de complimenten van mijn vriend aan jullie. Ik had de playlist aanstaan en hij vond het goede muziek
Wat leuk dit! heb me geabboneerd op de lijst!
Ik ga eens even mn spotify doorbladeren om te zien of ik wat leuks kan toevoegen
Leuke lijst!! Heb ook even 3 favorietjes toegevoegd
Up
Meerrr hitjes graag
Yesss nog iemand die Buster Shuffle heeft toegevoegd!
Ben bezig met een playlist voor mijn Oost Europa roadtrip van komende zaterdag en deze lijst komt goed van pas. Waarvoor dank!
Het wordt mooi weer deze week. Dus deze playlist nog even omhoog. Als iemand nog een goeie toevoeging heeft!
Wat een toplijst en grote dank voor degene die Chase the Sun erin heeft gezet
Fijn!
PS. Hoop wel dat iedereen een beetje specifiek blijft en niet zomaar alles erin pleurt (zie openingspost).
84 volgers #trots
Ook wat deuntjes toegevoegd.
Even deze weer omhoog! Zin in meer leuke zomerdeuntjes
Laatste dag van mijn vakantie en heb de hele zomer regelmatig deze lijst afgespeeld. Superchill! Wordt ook best gewaardeerd door mijn omgeving haha. Bedankt aan iedereen die hier van die toffe heeft geplaatst. Misschien een ideetje om ook een ff winter playlist te maken?
Ja, kan ik wel doen als er meer animo is. Heb toch die Ffeminarum account aangemaakt
Een party lijst zou echt top zijn. Nu de categorie ‘party’ is afgeschaft bij spotify weet ik ineens niet meer wat ik moet draaien op een feestje.
Goeie! Maak ik ook aan. Eerst ff werken
Super!
Je moet die playlists eerst volgen voordat je iets toe kunt voegen. Heb je dat geprobeerd?
Edit: oh kun je alleen op je computer doen. Ik doe het straks thuis!
Nee, ik moet dat op mijn computer instellen. Kan niet op mobiel. Geef wel een seintje als je toe kunt voegen.