Leuk die vragen die echt bij dit forum horen met dat kind vab rob geus haha. Goed gedaan!!
Moeilijk!! Haha maar wel heel leuk. Thanks voor de moeite!
Huh ik heb net alles ingevuld maar nu zie ik alleen van de eerste vragen mijn ingevulde antwoorden nog De rest is weg!
Wat raar! Ik zie je antwoorden nog wel.
Huh zijn bij mij ook een aantal weg ja
Ja heb ze maar opnieuw ingevuld alleen per ongeluk bij eentje een ander antwoord gedaan, sorry quizmaker!!
Leuke vragen (soms wel pittig)!
Wat leuk die geluidsfragmenten! En je kan mij vast de troostprijs geven haha, heb veel gegokt. Maar meedoen is leuker dan winnen gaat hier zeker op!!
Leuke quiz! Helaas weet ik weinig van showbizz dus moestveel gokken
Ik deed de quiz terwijl ik een ijsje at op een terrasje. En toen kwam de Chewbacca/emotionele man/zeldzame vogel vraag. M’n geluid stond vrij hard, het was vrij awkward.
@modena @anna88 als je op je gekozen antwoord klikt is als het goed is ook weer jouw icoontje te zien. (BLAUW PIJLTJE)
Leuk gedaan!! Wel moeilijk
Schrok me dood bij dat 2e fragment joh
Ja de stipjes waren ook weer leeg, bij een paar waren ze wel maar dan niet de blauwe balkjes. Nu staan ze er wel weer
Ben beel benieuwd!
Nu zou het echt grappig zijn als het tweede fragment wel Daniel Radcliffe was. Maar dat is helaas niet het geval.
Ik zie je antwoorden overal terugkomen dus ik denk het wel
Kon die fragmenten helaas niet 1:1 hier neerzetten
Dat kan je volgens mij in je profiel instellen hierzo. Maar het is wel een goede tip want ik had even niet over mobiel nagedacht in combinatie met die fragmenten! Voor de volgende keer wel handig.
Tering ff in 3 minuten meegedaan. Was helemaal vergeten dattie vanavond was!