FF Quiz deel 8

Quiz tijdens een repetitie gemaakt. Never again…

1 like

Het zou erg zijn als ik de vraag over de diamant en het kosher eten fout zou hebben haha :sweat_smile:

2 likes

Leuke quiz! Al voel ik me wel echt zo dom iedere woensdag om de twee weken :sweat_smile: maar ik geef niet op!

2 likes

Ik krijg de hele tijd “502 error” :roll_eyes: en kan de polls soms ook niet invullen

3 likes

Dit is denk ik mijn slechtste quiz tot nu toe. Ik kan echt niet rekenen maar voelde me daar nog het meest zeker over :sweat_smile:

1 like

Geen idee of het goed gegaan is haha. Met het feit dat het forum de hele tijd flipte en ik foutmeldingen links en rechts kreeg, hoop ik dat al mijn antwoorden zijn opgeslagen.

3 likes

Ik heb continu foutmeldingen en werd er regelmatig uitgegooid. Ik hoop dat al mijn antwoorden door zijn gekomen!

@mhysa Heeeele leuke quiz! Ik heb echt vaak moeten gokken. Leuk om weer hele andere onderwerpen te hebben :slight_smile:

2 likes

Aww sorry, ik heb het meeste kunnen invullen maar bij poll 12, 14 en 18 blijft hij errors geven. De 504 dit keer, als ik m’n antwoord verander blijft de error ook komen

Edit: op de Verkeerde geantwoord. Moest @Mhysa zijn

1 like

Misschien is @anon25548216 toevallig online om te helpen.
De polls bij het “stel hier je persoonlijke vraag-topic” geven geen errors bij mij

Huh? Ik zie nu ook dat al mijn antwoorden weg zijn @mhysa

Als je op resultaten bekijken klikt zie je ze dan ook niet meer? @Jauregui @TantePollewop
Want dan lijkt het alsof ze weg zijn maar dat is niet zo

2 likes

Haha, same here. Bij één twijfelde ik zo hard om toch maar het waarschijnlijk juiste antwoord aan te klikken, maar bedacht me toen dat dat ene puntje waarschijnlijk ook niet echt het verschil meer zal maken.

2 likes

Heb dat ook soms bij quizzen. Maar dan sta ik er voor de maker nog wel tussen, snap ook niet zo goed hoe dat werkt.

Ik duid m’n antwoord aan, krijg een error en dan blijf hij bij de opties staan, hij gaat niet door naar de antwoorden. Als ik op resultaten bekijken klik zie ik ook geen blauw balkje bij wat ik geantwoord heb

Hele leuke quiz weer!

1 like

Ooh de mijne zijn ook weg. Ik denk doordat het forum aan het flippen was toen ik hem invulde (thanks boksprogramma haha). Ik vul hem wel even opnieuw in (incl heel eerlijk mijn supersuperdomme harry potter fout haha)

2 likes

De errors zijn weg bij mij, heb alles nu ingevuld :blush:

1 like

Wow zo moeilijk hahah. Tof gedaan!

1 like

Ik heb ook een nogal domme fout gemaakt bij een van die vragen (over de Patronus). Dacht dat ik een liefhebber was maar valt toch weer tegen :’)

3 likes

Ik vind het jammer dat vanavond mensen bij ons kwamen hospiteren had denk ik maar 2 fouten gehad bij deze quiz. Leuk ook die mythologie vragen.

1 like