Wat een leuke vragen! Echt heel tof gedaan!
Was net op tijd
Shit net te laat
Hulp was niet toegestaan!!! Toch hehe
Her ergste is nog wel dat ik de sluitingsdatum van het forum fout heb. Ik ben de naam “ellegirltslk” niet helemaal waard :’) Zat met een andere datum in mijn hoofd, echt vrij zeker ook :s en die stond er dus niet bij dus heb maar de dichtsbijzijnde gekozen :’)
Wat jammer dat ik dit gemist heb, maar suuuuper leuk!
Volgens mij is de enige die ik bewust goed heb dat nummer van Kanye
Ohhhh zo jammer, ben de quiz heeeeelemaal vergeten. Had dit topic nog wel op ‘in de gaten houden’ gezet, zo dom😂
Maar wat een ontzettend leuke quiz!! Leuk gedaan @Hyde
Volgens mij heb ik vet veel fout. Ik wist alleen die van het songfestival zeker
Ik heb gelachen om de gifjes. Super dat je zoveel moeite hebt gestoken in deze quiz. Vond het super leuk ondanks dat ik bijna alles fout had volgens mij haha.
Aaaa shit. Helemaal gemist! Was veel te gezellig met @Nidorina @anon44204370 @Indolence en @Flexican dat we deze hebben gemist!
Nooooo helemaal vergeten
Omg ik ben echt een sukkel, al de 3e quiz op rij die ik vergeet Vanavond had ik wel een goede reden want was op een verjaardag maar toch. Goed voornemen voor 2019: niet meer de quiz vergeten.
Wel mn complimenten voor deze fantastische laatste quiz. Heb echt met plezier de vragen en antwoorden terug zitten lezen.
moet hem nog lezen maar heb de kippendans alvast even op me in kunnen laten werken… WOW.
Bedankt voor alle moeite die je er in gestopt hebt!
Woehoe ik had erger verwacht. Zoveel deelnemers ook, superleuk!