FF Boulevard #6

Succes, Valerio :joy:

2 likes

Hij kan slecht liegen.

3 likes

Ahhhh André van Duin nu bij Boulevard :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Ik weet niet wat voor bouwvakkers hij kent, maar ik ken er geen die eruit zien als Nikkie.

Deze man had het echt verdiend om publiekelijk op nationale tv gedisst te worden

12 likes

Ik vind dit dan wel weer net jammer:

Hem ook beledigen omdat je het niet eens bent dat hij iemand beledigt

14 likes

Nah, zielig voor André vind ik deze situatie niet echt. Hij heeft er tijden alles aan gedaan om constant in de spotlights te staan. Dat veel mensen om hem heen zeiden van laat nou maar effe al dat aandachtzoeken want mensen beginnen je uit te kotsen. En nu is hij een aantal weken van de radar en is het ook weer niet goed en ‘moet’ hij duidelijkheid geven waar hij is en wat hij aan het doen is? Beroemd (willen) zijn is echt weird.

4 likes

Ja en dat geeft hem meteen ammo om te zeggen “Jullie beledigen mij nu ook, dus…”.

2 likes

En iemands uiterlijk beledigen is fout, maar niet hetzelfde als transfobe opmerkingen maken

8 likes

Dat is waar!

1 like

Nikkie heeft een standbeeld in madame Tussauds!!!

23 likes

Ah actrice Sien Diels (Sien van Sesamstraat) is overleden op 74-jarige leeftijd :pensive:

10 likes

Jaaa echt heel leuke video er ook over! Love nikkie

Ik was even in de war met Paula en dacht ‘die was toch pas al overleden’. Ik had geen idee van haar leeftijd, in mijn hoofd zijn die mensen van Sesamstraat altijd jong gebleven :frowning_face:
Ik zie dat Frank ook al 74 is en Lot (het ‘jonge meisje’ uit mijn tijd) al 58 :pleading_face:

6 likes

Frank?!?!:fearful:

Je gaat me niet zeggen dat je frank niet kent!

3 likes

58?!?!

1 like

Jaa jawel maar 74😐

3 likes

Sowieso een trieste pol

Ongeacht wat de antwoorden zijn

5 likes

Omg ja en Elvan is 44!!!

7 likes

Purk is inmiddels ook ongeveer wel bijna 20 ofzo.

12 likes