FF Boulevard #5

:weary:

8 likes

Oh shit die ā€œeigendom vanā€ is eigenlijk nog erger dan de 40 grote front met de naam

50 likes

Wow heel bijzonder dit :sweat_smile:

Eerst dacht ik oh is vast een geintje dit kun je toch niet echt doen, maar eigenlijk verbaast het me ook niet. Zie nu ook pas die eigendom van :astonished::astonished:

Oh wauw dit vind ik echt zonde. Ook echt op een nogal zichtbare plaats. De relaties van Samantha kenmerken zich nou niet door het lange uithoudingvermogenā€¦

2 likes

Volgens mij moet je even de kinderen onherkenbaar maken, anders is je foto zo weg

1 like

Ja jongens echt niet slim maar we hebben hier al meerdere keren de discussie gehad over Samantha en dat zij mentaal (momenteel) echt niet in orde is dus dat we hier beter geen aandacht aan kunnen besteden om haar in haar waarde te laten. Ik vind het ook leuk om te roddelen maar kom op nou please dit is echt een geval Britney aan het worden. Ondanks dat ze het zelf op internet knalt.

46 likes

Nouja in ieder geval beter dan Comic Sans

1 like

@Jumpsuit je bericht is verwijderd. Kinderen mogen niet herkenbaar in beeld zijn op dit forum.

afbeelding
Lol je ziet bovenaan nog het randje van het facetune filter zitten

12 likes

Dat jullie dat ā€œeigendom vanā€ kunnen ontcijferen. Ik zie alleen maar wazige pixels. Kan daar echt niks zinnigs van maken :rofl:

4 likes

Op een andere foto zie je dat de tattoo gezet wordt, en daar is het beter te lezen.

Ja ik zag het idd :blush:

Zie nu dat haar zoon en dochter ook IG hebben. Wordt door haar ook ff lekker gepromoot. Al een paar duizend volgers :weary: wordt wel bijgehouden door Michael en zijn vriendin staat er bij maar dan nog

1 like

Wat doet ze zichzelf aan

Ik hoop zo hard dat deze tattoo nep is!

Ben bang van niet. Heel heftig!

Maar ik snap H&M echt niet, ze wilden meer privacy en gingen in Canada wonen. Dat vond ik zo goed. Maar daarna gingen ze toch in California wonen, een plek met veel paparazzi en elke keer zelf de pers opzoeken. En hun in een podcast laten praten, dan wil je toch geen privacy?? En op basis waarvan denken Harry en Meghan filantropen te zijn? Wat hebben ze precies voor de mensheid gedaan, ik vind het zo iets arrogants om te denken dat filantroop zijn een baan is.

Ben ook heel benieuwd naar alle assistenten die zijn weggelopen van Meghan omdat ze hun gepest zou hebben.

2 likes

Er zit een groot verschil tussen zelf dingen de wereld in brengen en moeten dealen met leugens en shit die over jou geschreven worden. Als jij zelf dingen uitbrengt word je ook na een tijdje minder leuk voor al die roddelpers
Wat moeten ze dan? In een kelder gaan zitten?

38 likes

OkƩ, ze zijn privileged, maar doe nou niet alsof ze nooit een maatschappelijke bijdrage hebben geleverd. Heb je wel eens gehoord van de invictus games?

14 likes

Ook in LA kun je gewoon privacy willen toch?

Ze hebben nou eenmaal en enorm platform samen en dat willen ze inzetten voor ā€˜de goede zaakā€™. Maar daarvoor publiciteit zoeken is iets anders dan in de roddelpers verschijnen waarin continue onwaarheden gepubliceerd worden over je, en bijv. ook die brief aan haar vader die gepubliceerd werdā€¦dat is echt een grove inbreuk op privacy.

13 likes