Geplaatst door een blonde Vlaamse Voldemort?
Staat in het artikel van wel!
K2 zoekt wéér K3
Oh ja ik zie het, het Vlaamse artikel dat ik las was maar een paar zinnen en daar werd het niet vermeld
Zo lang Nederland maar niet weer de presentatie door Patty of Gerard laat doen. Ik had destijds in Vlaanderen flink wat uit te leggen.
Hier kan hij inmiddels ook al niet meer bekeken worden
Ja vind dit MEGA leuk!!! Zou een jongen erbij echt top vinden
Haar roepnaam is anders haha.
No shame in my game. Ik ga de zoektocht weer volgen
Ja klopt. Was zelf nog op tijd. Jammer!
Nou Koen Kardashian grijp je kans.
Moet natuurlijk wel een blond jongen of meisje zijn hè (zouden ze daar serieus op screenen?)
Is het serieus alweer 5 jaar geleden dat de ‘nieuwe’ K3 het stokje overnam?! Ik heb soms het gevoel dat 2008 drie jaar geleden was, de tijd vliegt
ik ben hier te oud voor geloof ik
Ik vind K3-magie echt zo’n woord dat Ivo Niehe zou gebruiken tijdens een openhartig interview met Klaasje.
Alieke Meijer -beter bekend als kinderidool Klaasje van K3 - troffen we aan in haar appartement in het pittoresque Antwerpen. Met haar haren net in de krul gezet nam zij plaats op een van de twee zalmroze fluwelen loveseats in haar woonvertrek. Haar ruwharige tekkel Gertje, die vernoemd is naar de succesvolle studio 100-baas, vulde de resterende ruimte van het zitoppervlak.
"Hoe is het om je glamoureuze bestaan in Antwerpen en de K3-magie binnenkort weer in te ruilen voor het Nederlandse platteland?
“Ik zie het leven als poldermodel met een glimlach tegemoet”
not sure if sarcastisch zelf geschreven of echte quote
Nou als ze dit al starters noemen ben ik echt amazed met wat een senior voor schilderijen schildert.
Ben vooral amazed dat we onze hobbyactiviteiten tegenwoordig blijkbaar ook moeten inschalen in starter-medior-seniorkwalificaties.
Ik lees dit in Ivo Niehe stem, help
Ik zag dit artikel over dat walgelijke gedrag bij de FvD, maar aan de hand van de bijbehorende foto kan alleen maar dit zien: