FF Boulevard #5

Ik denk dat michella kox het ‘asociaal’ zijn als een soort compliment ziet :expressionless:

3 likes

Het liefst sleep ik haar aan de haren incl. extensions uit het vliegtuig.

2 likes

Niet bij alle gemeentes en testlocaties is dit zo, hier in Amsterdam is het bij kind net zo als volwassene met keel- en neusafname.

1 like
  1. het is niet zomaar voor de lol en het duurt maar heel kort?

Een prik krijgen is ook niet leuk maar soms moet dat toch gewoon (ok volgens sommige mensen dus niet haha)

35 likes

Echt overdreven reacties allemaal daar op ja. Alsof er bij ieder kind de vingers afgeknipt worden.

11 likes

Hahah dat snap ik al helemaal niet. Die lion people geloven toch niet in de maatregelen dus dragen ze ook geen mondkapjes?:joy:

1 like

Nee joh leuk toch voor die meid. Als zij fitness nou tof vindt? Ik ga het wel ff kijken, kom ik misschien nog eens van m’n luie reet af

2 likes

Ik ben het eens met dat het goed voor de beweging kan zijn maar na het bachelorette fiasco, nouja de ‘after movie’ sindsdien, ja, vind ik haar gewoon niet meer zo sympathiek en vooral gewoon nep dat eigenlijk

Ja, nu ik dit zo typ geloof ik er gewoon niet meer zo in. Alles wat zij zegt en doet op TV denk ik ja zal wel.

2 likes

Wat dan over de “aftermovie”?

Nouja geen after movie maar ik zal even mijn zeer betrouwbare bronnen zoeken:

Ik vind het clownerij, MAAR omdat ik dit even wou opzoeken voor je kwam ik ook dit artikel tegen:

En dat vind ik dan wel weer sneu voor haar. Maarja dat was de vraag niet maar dat wilde ik er wel even bij benoemen want ik vind het anders ook onaardig van mezelf. Niemand verdient het om ergens aan onderdoor te gaan, maar om publiekelijk zo met mensen om te gaan van haar kant vind ik ook een beetje jammer. Het is eigenlijk gewoon een groot fiasco voor alle partijen bedenk ik me nu, behalve voor videoland want zij zijn nu rijk. En Gaby heeft misschien ook wel een klap geld gehad dus uiteindelijk lacht zij het laatst denk ik zo

1 like

Gewoon een aandachtsgeile meittt die Gaby.

3 likes

Ik zie dat ze er nu met Fabiola naartoe gaat en dat Niels en Rosanna er ook zijn. Verbaast me nou helemaal niets. Wordt vast gezellig daar

2 likes

Ik dacht eerst Ahahaha what the fuck. Maar dit is idd wel een manier om een skelet schoon te maken en ik twijfelde hier zelf ook aan toen mijn gigantische kater was overleden om zijn schedel te bewaren.
Maar ik ben idd zeker niet tough like Azealia 🥲🥲🥲🥲 want dit was exact het gedeelte waarom ik dat toch niet wilde…

1 like

Ze doet wel eens twijfelachtige zaken en ik heb niet de tekst gescand op de reden van overlijden van de kat, maar ik vind die reacties ook erg overtrokken. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik wat beter bekend ben met taxidermie.

1 like

De reden van overlijden staat er niet bij maar als er een hint was dat zij er iets mee te maken had dan zou dat er wel uitvergroot expliciet instaan denk ik.

Ik zet zelf wel eens vogels op trouwens, heb jij ook wel eens getaxidermied (kijk hoe creatief ik hier een werkwoord van maak, geen idee of dit correct is!)

opgezet :stuck_out_tongue:

7 likes

43 likes

Hahahahaa, ben je helemaal op onderzoek uitgegaan? :stuck_out_tongue: Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet irritant of sneu ben. En het leek alsof je hier expliciet vroeg of het correct was, uit mezelf had ik het nooit gezegd.

8 likes

Nou het was verassend makkelijk met die handige zoekfunctie van het forum :joy:
En ik herinnerde me deze poll toevallig nog.

En het klopt hoor want ik kon niet op het normale Nederlandse werkwoord komen :kissing_heart: ik vond dit gewoon heel grappig om te doen 🥲

Edit er ontbrak natuurlijk nog een gifje

4 likes

*verrassend

:grimacing:

31 likes